آموزش برنامه نویسی با ضمانت استخدام ( نقد کنید )

سلام دوستان من یک شرکت برنامه نویسی دارم در مشهد و مدتی است که دنبال برنامه نویس بک اند ( لاراول ) میگشتم و هنوزم دارم میگردم و مورد خوبی نیافتم. از طرفی میبینم که افراد و شرکت های زیاد دیگری هم هستند که به شددت و مدت زمان طولانی دنبال همین تخصص میگشتن و میگردن . (در سایت های استخدام میتونید سرچ کنید و ببینید)

مشکل استخدام نیروی برنامه نویس ماهر برای شرکت ها
مشکل استخدام نیروی برنامه نویس ماهر برای شرکت ها

بعد از اینکه دیگه مستاصل شدم به این فکر افتادم که باید خودم یه نفر رو بگیرم و اموزش بدم و بعد به این فکر افتادم که باید چند نفر رو بگیرم و از بین اونا بهترین رو انتخاب کنم و بعدش به این فکر افتادم که میشه بقیه دوستان اموزش دیده رو به شرکت هایی که درخواست دارن معرفی کنم.

پر کردن فرم پذرش روی لینک کلیک کنید

اموزش برنامه نویسی با ضمانت استخدام با توجه به نیاز شدید بازار کار
اموزش برنامه نویسی با ضمانت استخدام با توجه به نیاز شدید بازار کار

خلاصه الان ایده در این مرحله هست که چند نفر با انگیزه رو بگیریم با این شرط که سه ماه اموزش میدیم توسط افراد حرفه ای که خودشون در حال کار هستن و میدونن چه مباحثی کاربردی و به درد بخور و لازم هست بعد از اموزش هم معرفی میکنیم به مراکزی که نیاز به اون تخصص دارن و تا دو ماه هم تسک هایی که توی شرکتشون به اونها داده میشه رو کمک و پشتیبانی میکنیم که تموم کنن. ( این میشه ۵ ماه بدون حقوق و مزایا) با اون شرکت هم صحبت میکنیم که دو ماه حقوق اولیه کار اموز رو ما میگیرم. (طرف بعد از سه ماه میره سرکار)

تصمیم و تفکر درست ضمانت کننده اینده شغلی شماست
تصمیم و تفکر درست ضمانت کننده اینده شغلی شماست

البته باید شخص انگیزه و شعور داشته باشه و با خودش اینجوری فکر کنه که مثلا من ۶ ماه زمان میزارم ولی در عوض یک عمر کارم تضمین شده اس با یه حقوق نسبتا خوب و شرایط کاری و اجتماعی و عنوان کاری مناسب خواهم داشت.

از کار اموزها هم باید چک و یا صفته بگیریم که وسط اموزش ول نکنن برن و یا بعد از اموزش مقید به کار باشن حداقل یک سال در شرکتی که معرفی شدن باید کار کنن.

وقت و هزینه بیخود برای ورود به دانشگاه
وقت و هزینه بیخود برای ورود به دانشگاه

در مقایسه با دانشگاه این خیلی بهتره البته از نظر من ، طرف باید چند میلیون هزینه کنه که کنکور قبول بشه و چند ماه وقت و در مرحله بعد باید چندین میلیون هزینه دانشگاه و چندین سال وقت بزاره که مثلا دانشگاه رو تموم کنه و بعد چی داره ؟ یه مدرک و معلومات فسیل شده و به درد نخور برای بازار کار. تازه بره و دنبال کار بگرده که خب کاری هم برای همچین شخصی پیدا نمیشه و اگر هم پیدا بشه این شخص نه اعتماد به نفسش رو داره چون میدونه چیزی بلد نیست و اگر هم اعتماد به نفسش رو داشته باشه از پس این کار بر نمیاد مگر اینکه چند ماه کار اموزی کنه.

برای شما
معضل پیدا کردن شغل مناسب بعد اتمام دانشگاه
معضل پیدا کردن شغل مناسب بعد اتمام دانشگاه

در این روش چند سال و چند ده میلیون هزینه ورود و تمام کردن دانشگاه رو میشه تبدیل کرد به شش ماه و ده میلیون هزینه تازه هزینه هم که از شخص گرفته نمیشه (شاید هم بشه یه مقدار ) بعدش هم که کار تضمین شده است.

مشارکت در ایده اموزش با ضمانت استخدام
مشارکت در ایده اموزش با ضمانت استخدام

با توجه به نیاز شدید و اینکه امکانات اولیه برای من فراهم هست این ایده رو به زودی در مشهد اجرایی میکنم اگر شما به این ایده علاقه دارید ( به عنوان اسپانسر یا شریک یا کار اموز یا مدرس حرفه ای) میتونید با من در تماس باشید تا ببینیم میتونیم با هم همکاری داشته باشیم یا خیر.

https://t.me/Meghdad_torabi

برای پر کردن فرم پذرش روی لینک زیر کلیک کنید

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScdElEQZ9Wx0BHlYy-_DnMuWS_nyiSNKT6Sh5867_bibv81uQ/viewform?usp=pp_url

بعد از مرحله تست میشه روی تخصص های پر کاربرد دیگر هم کار کرد مثل فرانت اند و تولید محتوا یا وردپرس یا … .

در ضمن اگر میخواید بگید که الان این سیستم داره کار میشه باید بگم بله من هم تحقیق کردم و میدونم که افراد دیگری هم دارن با این روش کار میکنن ولی نکته اینجاست که یا تعدادشون کمه یا خوب کار نمیکنن به هر حال همین حالا نیاز بازار برای شغل برنامه نویسی بیشتر از اینهاست باور ندارید به سایت ها و شبکه های اجتماعی جهت استخدام یه سری بزنید پس باید بیشتر از اینها و بهتر از انها این ایده اجرا بشه

نویسنده مطلب: meghdad torabi

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.