آموزش مینی فریم ورک فلسک

از آنجایی که منابع آموزشی فریم ورک فلسک در وب فارسی چندان زیاد نیست، تصمیم گرفتم آموزش متنی سایت pluralsight رو ترجمه بکنم. پروژه ترجمه خود رو هم توی گیت لب به صورت آزاد قرار دادم تا اگه از دوستان کسی اشتباهی دید، خودش تغییرش بده تا من اصلاحش بکنم.

کتاب آموزش فلسک
کتاب آموزش فلسک

دو پاراگراف اول کتاب رو در ادامه می تونید بخونید.

فریم ورک برنامه تحت وب یا به بیان ساده تر، فریم ورک وب شامل مجموعه ای از کتابخانه ها و ماژول هایی ست که به یک توسعه دهنده برنامه تحت وب امکان می دهد که برنامه ها را بدون درگیری با جزئیات سطح پایین مانند پروتکل ها، مدیرت تردها بنویسد.

برای شما

فلسک، فریمورک توسعه برنامه های تحت وب برای زبان برنامه نویسی پایتون است. Ronacher Armin توسعه دهنده آن است که گروه علاقه مندان به پایتون با نام Pocco را نیز رهبری می کند. فلسک بر پایه ابزار WSGI Werkzeug و موتور نشانه گذاری Jinja٢ کار می کند که هر دو از پروژه های Ronacher هستند.

برای دانلود کتاب به پروژه متن باز آموزش فلسک بروید و فایل PDF رو برای خواندن آموزش و یا فایل TEX را برای ویرایش فایل لاتکس پروژه دانلود فرمایید.

نویسنده مطلب: سید عماد رضوی

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.