دریافت بسته از تیپاکس با کتک کاری و درگیری + فیلم و عکس و صدا

ماجرا از ۳ اسفند ۹۸ و خرید یک بسته از تهران شروع شد. ارسال بسته با تیپاکس.

طبق اعلام سایت تیپاکس بسته ها باید نهایتا ۷۲ ساعت بعد از ارسال از مبدا به دست ما می رسید. همین اتفاق هم افتاد ۵ اسفند بسته در دفتر سرپرستی اصفهان بود.

روز ۷ اسفند بعد از ۲ روز که بسته به دست ما نرسید با سرپرستی اصفهان تماس گرفتیم ( آقای x) بعد از نزدیک به ۳۰ تماس موفق شدیم با ایشان صحبت کینم.

به او گفتیم چرا بسته ما رو ارسال نمی کنید؟؟؟ اول گفت در منطقه ما نیستید! بعد گفت بین بسته ها جا مونده و یادمون رفته ارسال کنیم خودتان بیایید ببرید یا پیک ارسال کنید. گفتیم ما نمیاییم و باید بسته را برای ما ارسال کنید. گفت الانم دیر زنگ زدی ( از ۸ صبح تا ۱۱ باهاش تماس می گرفتیم و تلفن رو پاسخگو نبود با توجه به اینکه موبایلشون در سایت رسمی تیپاکس اعلام شده) و ماشین شعبه خیابان جی رفته. فردا واست ارسال می کنیم… این میان بگو و مگو بین نماینده و همسر من اتفاق افتاد و همسر من به ایشان گفت یاید منت بکشیم بسته به دست ما برسه؟؟ و اون آقا با کمال پروگی گفت نه پس من باید منت بکشم؟؟؟؟ بهش گفتیم شکایت می کنیم. گفت هر کاری دوست داری بکن من رو از شکایت می ترسونی! (‌لحن صحبت با یک خانم) گفت خودت پیک بگیر بیاد ببره هزینه اشم بده!

روز ۸ اسفند همچنان بسته ای به دست ما نرسید.

روز ۹ اسفند همچنان بسته به دست ما نرسید.

روز ۱۰ اسفند هرچه با نمایندگی اصفهان تماس گرفتیم، تلفن رو بر نداشت برای همین، هم خودم هم همسرم به تهران زنگ زدیم. واحد ثبت شکایات، شکایت ما رو ثبت کرد حدودای ساعت ۱۰ صبح (‌شماره ثبت شکایات:۲۵۲۵۹۰). از طرف دیگه اولین اعتراض در توییتر رو انجام دادم. (عکس ۱)

روز ۱۰ اسفند هم کالایی به دست ما نرسید.

تا روز ۱۱ اسفند و ماجراهای تلخ!

صبح ساعت ۱۰ با دفتر نمایندگی اصفهان تماس گرفتم بعد از کلی وقت، خانم منشی تلفن رو برداشت. با کمال تعجب هنوز بسته ما آنجا بود. سرش داد زدم و بهش گفتم باید تا قبل از ساعت ۸ بسته دم خونه ما باشه! با کمال پروگی گفت پس فردا به دستتون میرسه. بهش گفتم باید تا قبل از ۸ شب پیش من باشه و گرنه من میدونم و شما! و قرار شد پیگیری کنه. از بعد از تماس دیگه تلفن من رو پاسخگو نبودند…

حدودای ساعت ۱۱ بعد از گذشت ۲۴ ساعت در سایت تیپاکس قسمت پیگیری شکایات وارد شدم و هنوز خبری نبود. از ساعت ۱۲ تا ۱۴ تا با تیپاکس تماس می گرفتم که مدام میرفت در صف انتظار، خلاصه ساعت ۱۵ تلفن وصل شد و با کارشناس صحبت کردم. بهش گفتم سریع وصل کن سوپروایزر. متاسفانه اینکار رو نکرد و مدام به من میگفت ۲۴ ساعت زمان میبره تا شکایت پیگیری بشه،. بهش گفتم شکایت من بیش از ۲۴ ساعت هست ثبت شده باز مثل ربات می گفت ۲۴ ساعت زمان میبره… خلاصه به اون شخص هم هشدار دادم باید کالا قبل از ۸ شب امشب به دست من برسه و تلفن رو قطع کردم!

اما باز هم از تلاش دست بر نداشتم. مدیرعامل و رییس هیئت مدیره تیپاکس رو در اینستاگرام و توییتر پیدا کردم و دومین اعتراض رسمی خودم رو اعلام کردم و این بار امیرحسین فاخر و مهرداد فاخر و شرکت تیپاکس رو در استوری اینستاگرام، منشن کردم. (عکس ۲)

بلافاصله امیرحسین فاخر حدودای ساعت ۱۶ جواب داد و بعد از شرح موضوع گفت پیگیری می کنم.(عکس ۳)

بلافاصله آقایی از تهران زنگ زد و باز علی رغم ثبت شکایات من در سایت، موضوع رو از من پرسید (به نظرم شکایات رو اصلا ثبت نمی کنند و گرنه هی نمی پرسیدن)

بعد از اون مهرداد فاخر حدودای ساعت ۱۷ جواب داد و باز گفت موضوع چیه و گفت پیگیری می کنیم.

خود صفحه رسمی تیپاکس هم پیام داد موضوع چیه گفت پیگیری می کنم.

خلاصه ساعت ۸ شب خانمی تماس گرفت و گفت بیایید پایین بسته رسیده!

همسرم گفت این مامورشون هست باهاش عصبانی نشو…

رفتم پایین و یک پیرمرد و خانم بسته رو آوردن.  با کمال پروگی گفت هزینه اش ۲۵۰۰۰ میشه. بهش گفتم باید بسته چک بشه. بسته رو گرفتم و بهش گفتم پول نمیدم بهت!

اون خانم پرید بهم و شروع کرد به فحش دادن. منم گوشیم رو روشن کردم که فیلم بگیره! (فیلم ۱ و ۲ )

https://www.aparat.com/v/67iHo

بهشون گفتم من مشکلی با پرداخت ندارم فقط به نماینده اصفهان آقای صفایی که چند روزی هست گوشی ما رو بر نمیداره تماس بگیر تا باهاش صحبت کنم و از من بابت این تاخیر معذرت خواهی کنه!

گفت صفایی کدوم خریه و از این صحبت ها که در فیلم ها اومده…

گفت زنگ میزنم ۱۱۰ گفتم بزن ولی زنگ زد به نماینده خیابان جی. یه آقایی با تیبای سفید که در فیلم هم می بیند با سرعت اومد و محض پیاده شدن بجای اینکه موضوع رو از من بپرسه، پرید بهم. تا می تونست من رو کتک زد و بسته رو گرفت!

بماند که فحش میداد به تیپاکس و آقای فاخر و دیگران. (فیلم ۳)

https://www.aparat.com/v/xiWMQ

توی همین حین فکر کنم همسایه ها یا خود تیپاکس زنگ زد ۱۱۰ و اونا هم اومدن.

من می دونستم مقصر این ها نیستند و مقصر آقای صفایی هست ولی هدفم این بود رفتار این دوستان رو به سمع و نظر مدیران سیستم برسونم. پلیس خواهش کرد پول رو بده، منم پول رو بهشون دادم و برگشتم بالا.

به شدت عصبانی بودم. سریع فیلم و عکس ها رو برای آقایان فاخر ارسال کردم و قطعا با دیدنش شرمنده شدند. یکیشون گفت همین الان و دیگری گفت فردا پیگیری می کنم. (عکس ۴)

ساعت ۲۰:۳۰ بود آقای فتحی مدیر یکی از بخش ها بهم زنگ زد و ۱۵ دقیقه ای من رو آروم کرد که ویسش در ادامه اومده. بهم گفت حق با شما بوده و من به نماینده اصفهان گفتم با هزینه شرکت بسته رو سریع ارسال کنید و بابت این اتفاق واقعا شرمنده ایم. (وویس ۱ در سایت شخصی موجود هست)

بهم گفت آدرس بدید تا هدیه بفرستم. (بماند که این حرفم خنده دار بود، مگر در سامانه آدرس من نبود؟) بهش گفتم من دنبال پول و … نیستم ولی باید نماینده اصفهان و جی بیان دم خونه از من معذرت خواهی کنند.

اما امروز ۱۵ اسفند یعنی ۴ روز بعد از ماجرا که این یادداشت رو می نویسم علی رغم پیگیریم هنوز اتفاقی نیفتاده.

و مجدد بهم زنگ زدند و می گن ادرس بدید تا هدیه بفرستیم! ( از ایجاد تجربه کاربری فقط همین رو یاد گرفتن) و البته زحمت کشیدند شعبه جی رو ۱۰۰.۰۰۰ تومان جریمه کردند. (وویس ۲ در سایت شخصی موجود هست)

اما بریم سر اصل ماجرا در این فرآیند من از این افراد ناراضی هستم چون کارشون رو درست بلد نبودند:

۱- نماینده سرپرستی اصفهان

۲- کارشناس واحد crm

۳- مدیر شبکه های مجازی

۴- کارشناس پیگیری به شکایات

۵- سامانه تیپاکس

۶- مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

ولی میدونید چرا این افراد باعث نارضایتی من شدند؟؟؟

ما در مدیریت یک مفهوم به نام نقشه سفر مشتری CJM داریم. نقشه‌ای که تمام نقاط تماس مشتری با سازمان و مراحل درگیری مشتری با سازمان در اون ثبت شده. هر نقطه تماس یک سری استراتژی و یکسری رویکرد در مواجهه با مشکلات احتمالی داره و هدف نهایی بالا بردن تجربه کاربر در مواجه با سازمان هست.

من معتقدم شرکت تیپاکس نه تنها این نقشه را ندارد بلکه در برخورد به روش سنتی هم بلد نیست درست اقدام کند! یه بار دیگه مراحل رو میریم جلو تا متوجه بشید چرا دوستان نقشه ای ندارند.

نقاط تماسی که من باهاش درگیر بودم و مشکلاتی که دیدم:

وب سایت تیپاکس

در وب سایت در زمان رهگیری بسته هیچ نشانی از تاریخ ارسال بسته، زمان تحویل و این ها نیست، شاید دلیلش اینه که ردپایی از بی مسئولیتی درش نباشه (عکس ۵)

سامانه ثبت شکایات

بروز نیست و نتیجه شکایات در اون مشخص نیست از طرف دیگه وقتی شکایت رو درش ثبت می کنی، باید برای هر بار پیگیری دوباره داستان رو برای همه تعریف کنی.(عکس ۶‌) الانم که چند روز گذشته همچنان در حال بررسی هست.

کارشناس واحد crm

مکانیکی صحبت می کردند و بویی از همراهی و همدلی در اون ها نبود. حتی برای سناریوهای جدید ایده ای نداشتن.

مسئول یا مدیر شبکه های اجتماعی

فلسفه شبکه های اجتماعی، سرعت و آنلاین بودن ارتباطات هست. متاسفانه مدیران هر دو شبکه اینستاگرام و توییتر بعد از یکی دو روز پاسخ می دادن و جالبی داستان اینکه دیروز (۱۴ اسفند) بعد از این همه ماجرا پیام زیر را داده! (عکس ۷)

کارشناس واحد شکایات

به نظر من باید تا پایان شکایت و دریافت رضایت از شاکی فعال باشه البته اگر واقعا مشتری واسشون اهمیت داره.

رئیس سرپرستی اصفهان

وظیفه اش به عنوان مسئول ارشد استان پیگیری سریع موضوعات هست نه رفتار طلبکارانه و مخفی کاری. همچنین این شخص با توجه به اینکه از سازمان حقوق دریافت می کنه باید حامی ۱۰۰ درصد سازمان اصلی‌ باشد (رفتاری که اصلا از ایشون ندیدیم)

مامور ارسال بسته

وظیفه‌اش رعایت ادب هست نه فحاشی و بی احترامی. باید تماما به اعتراض مشتری گوش کنه و دنبال راهکار باشه نه دنبال فحش دادن و زدن مشتری!

خودرو ارسال بسته

این خودرو باید نام و نشان مجموعه را داشته باشد ولی متاسفانه نه نامی نه نشانی از سازمان تیپاکس دیده نمی شد.

رئیس شعبه جی

انتظار داریم بعنوان رئیس و نماینده یک شعبه محترم باشد. ولی متاسفانه بی ادب، ظاهر نامناسب و عصبانی. بماند که تماما به تیپاکس و مدیران اون هم بی احترامی می کرد.

مدیر عامل

از رفتار هردو راضی بودم و به نظرم کارشان رو درست انجام می دادند. اما چون اتفاقی بعد از شکایات من نیافتاد احساس کردم خیلی هم روی این موضوع متمرکز نبودند و فقط به یک معذرت خواهی و تماس تلفنی بسنده کردند.

و اما پایان ماجرا بعد از پیگیری خودم از آقای فتحی با من تماس گرفته شد و گفتند شعبه جی ۱۰۰۰۰۰ تومان جریمه شدند و آدرس دهید برایتان هدیه بفرستیم.

در حالی که لباس من که توسط مامور آن ها پاره شده بود ۲۰۰.۰۰۰ قیمتش بود بدن چنگ خورده من که بماند!

همچنان اعلام می کنم کوچکترین انتظار من از تیپاکس معذرت خواهی رسمی نماینده اصفهان و جی از من هست! (عکس ۷)

نویسنده مطلب: محمد رضا آذین

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
39 نظرات
  1. اخبار بیست و سی می گوید

    مزخرفترین سیستمی هست که به عمرم دیدم نه تنها مقید به تعهداتشون نیستن بلکه در قبال قصورشون شرمنده که نمیشن بلکه طلبکار هم هستن خسارتی هم وارد بشه جوابگو نیستن جبرانش پیشکش خدا نکنه مشکلی پیش بیآد انگار شما با اراذل کار داشتی و یکسری مرد اوباش و زنهای سلیطه دور هم جمع شدن و پاسخشونم همینه که هست هیچ کاری جهت جلب رضایت مشتری یا حل مشکل انجام نمیدهند.
    آقای مدیر جناب فاخر بیشتر کارگر است تا مدیر..
    آدرس به وضوح و خوانا نوشته شده کدوم استان و کدوم شهر بسته باید بره فرستادن یه شهر دیگه و ….
    آخرشم برگردوندن به محل ارسال و به فرستنده زنگ زدن بیا ببر چون گیرنده از تحویل امتناع ورزیدند پول ارسالم ازش گرفتن اونم از بنده گیرنده شاکی که اگر نمیخواستین چرا بمن قبلش نگفتین پول کالا هم پرداخت شده بود .. حالا هم پول دادیم هم کالارو نگرفتیم هم بین بنده و فرستنده بهم خورده هم ۲۰ روز اعصاب و روان برامون نماند.
    اسمی برای این مجموعه نمیتونم‌ پیدا کنم

    حوصله تکرار قضایارو ندارم فقط دوست داشتم بنویسم ببینید این داستان همش تکرار میشه

  2. امین می گوید

    سلام
    من هم چهار روزه بسته ام رسیده اصفهان ولی هنوز کسی نیاورده تحویل بده هر چی هم زنگ میزنم میگن پیگیری میشه ولی هیچی . به نظرتون ی کار کنم. به شماره 03136544649 هم زنگ میزنم اصلا وصل نمیشه

  3. امیر می گوید

    از تهران بسته ای به نام خانمم فرستاده شد و چیزی که بود تیپاکس بجای فرستنده اسم منو ثبت کرده بود و وقتی بسته رسید دیدیم داخلش کارتن بود، به تبپاگس گزارش دادیم گفتن ثبت کردیم چون تحویل نگرفتید خسارت را میدیم،بعد دوهفته معطل کردن امروز تیپاگس زنگ زدم گفت خسارت شامل حال شما نمیشه و اگر دوست دارید برید شکایت کنید ،،، چیزی که منو نگران کرده اینکه تیپاکس خودش ناخواسته داره با کلاهبردار همکاری میگنه ،

  4. حسین بخشایی می گوید

    بد ترین شرکت پستی در دنیا

  5. امید می گوید

    سلام دوستان این واقعا درسته به من حدود 1250هزا ر ضرر زدن وبا کمال بیشرمی بهم گفتن برو هر کاری میخوای بکن ایا این درسته؟

  6. گل می گوید

    واقعا نمیدوتم‌چی بگم.بسته ی منم‌دو روز ه رسیده به مقصد ولی تحویلم‌نمیدن،هر چی هم به دفترشون زنگ‌میزنم خط خرابه و پاسخگویی ندارن،نه تعهدی دارن نه مسئولیتی

  7. Sam می گوید

    راستش با خواندن کامنت مردم از سایت های مختلف راجب دیر رسیدن و شکستن بسته ها خیلی استرس گرفتم چون قبل خوندن کامنت ها سفارش رو ثبت کرده بودم !! دوشنبه سفارش دادم صبح چهارشنبه رسید و البته بخاطر استرسی که از کامنت مردم گرفته بودم صبر نکردم بیارن و خودم رفتم سریع از تیپاکس تحویل گرفتم بسته بندی و محتوی داخلش کاملا سالم بود با توجه به این که قطعات حساس کامپیوتری بود ! و مسافت بسیار طولانی ارسال که از تهران تا بندرعباس که من هستم اومده بوده خلاصه که از پست خیلی سریع تر اومد اما بخاطر کامنت های منفی مردم وجدانا دو شب خواب نداشتم این اولین تجربه خرید من از تیپاکس بود برای خرداد ۱۴۰۱ و به خیر گذشت خوشبختانه

  8. اسدی می گوید

    مزخرف تر از تیپاکس وجود نداره.فقط پول گرفتن بلدن. ۳ روز میشه شکایت کردم از نرسیدن بسته، زنگ میزنم میگن پبگیری میکنیم.هیچکس واسش مهم نییت.فقط ادعا.گل بگیرن در اون شرکت مزخرف رو

  9. جاوید می گوید

    کلاه بردار هستن ، تیپاکس اهواز هزینه رو ار ارسال کننده میگیره ، بعد زمان تحویل میگن پرداخت نشده یکبار دیگه از کسی ک تحویل میدن میگیرن ، و راننده میگه ۲۰ ت انعام بده ، امیدوارم هر چه سریع تر این شرکت بی در و پیکر رو تعطیل کنن ، ثبت شکایت رو اصلا پیگیری نمیکنن ، هزینه شکستن بسته رو نمیدن ، کار آدم رو میرسونن به مراجع قضایی طرف هم اینقدر مشکل داره حوصله پیگیری کاغذ بازی توی ایام کرونا رو نداره بیخیال میشه

  10. علی می گوید

    دزدتربن مجموعه.

  11. صالحی می گوید

    مزخرف ترین سیستم حمل و نقلی که تاحالا کارکردم ا همه لحاظ امیدوارم زودتر درش بسته بشه بهتره .بعد۱۲روز هنوز بسته رو ارسال نکردن با تمامی موارد فوق.بی ادبی،بی احترامی و….

  12. منا می گوید

    منم مشکل بقیه رو دارم بسته ام بعد از گذشت ۱۰ روز ب دست گیرنده نرسیده

  13. اشکان می گوید

    منم دقیقا مشکل شما رو دارم بخدا قسم هر لحظه ممکن تو سر اونها خراب شم!آدمهای پست و پلشت کثیف‌ترین کارمندها اونجا پیدا میشن(خاک پای معدود انسانهای شریف تیپاکس)

  14. شهرام ملکی می گوید

    حقیقتا با تعصب واشتیاق زیاد برای اطلاع رسانی از بلاهایی که شرکت تیپاکس در یک هفته گذشته بر سر بنده آورده به اینجا مراجعه کردم امابا خواندن کامنت دیگران احساس میکنم که مشکلات این شرکت خیلی عمیق تر از این حرفهاست که دلسوزی بنده بخواهد تاثیری درکمک برای اصلاح پروسه های خدمات رسانی این شرکت داشته باشد.اما بصورت مختصر ۱.عدم مراجعه کارمند تیپاکس درب منزل۲.دروغگویی ورفتار به شدت زشت ودوراز شان ایشان از پشت تلفن۳.عدم رسیدگی واحد شکایات پس از ۴ بار تماس تلفنی وتوضیح مشکل به ایشان۴.گروگان گرفتن بسته اینجانب از سوی نمایندگی تیپاکس از تارخ ۹/۲۰ تا کنون و……. خیلی متاسفم برای انتخاب شرکت شما برای اولین بار

  15. سروش می گوید

    امو استرس گرفتیم ،نزنن بستمونو نابود کنن

  16. مهرداد می گوید

    بیشرافت ترین و بی مسئولیت ترین و بی ….‌ شرکت پستی در خاورمیانه

  17. حسن می گوید

    بی نظم ترین و بی ادب ترین و بی مسئولیت ترین سیستم حمل کالا در کل کشور هستند ، جان مادرتون به این شرکت بار ندید تا ورشکست کنه بره .

  18. رضا می گوید

    با سلام
    همراه پیامک تیپاکس یک لینک جهت پرداخت آنلاین هزینه هست خیال میکردم خیلی کارشون درسته اینترنتی پرداخت پس کرایه کردم
    وقتی تحویل مرسوله دوباره ازم درخواست هزینه کردند … گفتم پرداخت کردم اینم رسیدش … پیکشون گفت سامانه اونا ربطی به ما نداره باید حضوری بدید وگرنه مرسوله تون را پس میفرستیم!!!
    با تماس با شکایات اپراتور با لحنی بد گفت آره سامانه مشکل داره !!! نباید اینترنتی پول داد
    ثبت شکایت کردم اما هنوز که هنوزه بازگشت پولی درکار نیست
    یه جای کار می لنگه … این مشکل توی تمام خدمات تقریبا یکسان به چشم میخورد… در

  19. فرناز می گوید

    زیرساختهای شرکت به شدت مشکل داره. ۱۱ دی سفارش ثبت شده از تهران به تهران. اما شعبه به جای وارد کردن آدرس درست از آدرس پیش‌فرض استفاده کرده که اشتباه بوده و بسته رفته تبریز با این که تو سایت مقصد تهران خورده و طبق گفته اپراتور تیپاکس ثبت آدرس پیش‌فرض تخلفه. روز ۱۲ دی که حتا ۲۴ ساعت هم از سفارس نگذشته بسته رو به دلیل عدم حضور گیرنده طی ۷۲ ساعت مرجوع کردن که این هم دروغ و تخلفه. ۱۲ دی شکایت ثبت کردم اما نمیتونم شکایت رو ببینم چون تو سایت ارور میده که شکایت یافت نشد با این حال هر روز تماس گرفتم. هر روز گفتن قراره کارشناسی بشه و باهاتون تماس گرفته میشه. مدام میپرسیدم بسته کجاست. یکی میگفت تبریزه یکی میگفت رفته تبریز برگشته یکی میگفت اصلن از تهران خارج نشده یکی میگفت تو واحد سیاره یکی میگفت تو واحد مبدا هست یکی گفت الان تو راهه قراره تحویل بدن بهتون و من منتظر بودم روزی کارشناس تماس بگیره. تا این که در تاریخ ۲۰ و یا ۱۹ دی به من زنگ زدن گفتن دیگه زنگ نزن ما دیگه با فرستنده در ارتباطیم و بدون این که بتونم حرفی بزنم قطع کردن. من از طریق فرستنده پیگیری میکردم تا این که فرستنده کفتن تحویل به گیرنده شده. تماس گرفتم تیپاکس گفتن تحویل گیرنده نشده ذینفع فرستنده هست و الان هم منتظریم بیاد بگیره ولی جواب نمیده حتا تاریخ ۲۵ و ۲۸ هم باهاشون تماس گرفتیم جواب ندادند. اینها زمانی رخ میداد که من و‌فرستنده هرروز تماس میگرفتیم و میگفتن کارشناس باید تماس بگیره. از طریق اینستاگرام با واحد پاسخگویی ارتباط گرفتم گفتن بسته تحویل به گیرنده شده. چون جوابهای متفاوت شنیده بودم تاکید کردم با دقت چک کنن و مجدد گفتن تو سیستم درج شده تحویل به گیرنده شده و چون من تحویل نگرفته بودم کفتن پیگیری میشه کارشناس تماس میگیره. چون میدونستم تماس نمیگیرن بعد ار یک روز تماس گرفتم گفتن به هیچ عنوان تحویل به گیرنده نشده و در تاریخ ۲۰ام تحویل به فرستنده شده حتا خسارت هم پرداخت کردن! بعنی سیستم خود به خود تغییر کرده بود. همزمان با من فرستنده تماس گرفتن ،بهشون گفتن بسته تو یک ماشینه و پیداش که بکنن تماس میگیرن! بیشتر از سه هفته از ثبت شکایت من میگذره و نه من و نه فرستنده تا به الان با هیچ کارشناسی نتونستیم صحبت کنیم. هیچ دو نفری جواب یکسانی به من ندادند. واحدی به نام واحد کارشناسی قطعن وجود خارجی نداره و اوپراتورها فقط میگن پیگیری میشه تماس میگیرن و خودشون هیچ کاری نمیتونن بکنن و‌عملن به هیچ دردی نمیخورن. سیستمی که ادعا میکنن چک میکنن از نظر من سیستمی هست که به صورت دستی تغییرش میدن وگرنه چه طور ممکنه این همه کارمند سیستم رو‌چک‌کنن و جواب متفاوت و دروغ بدن؟ شاید هم برای همین موضوع آموزش میبینن. بعد از این که هر روز تماس گرفتم۳ بهمن ماه به من میگن ۲۰ام دی ماه تحویل شده بوده اما جوابی ندارن که چرا ده روز به من جواب دیکه‌ای دادن و دروغ گفتن و علاف کردن و چرا ۲۵ام به فرستنده زنگ زدن اگر ۲۰ ام پرونده بسته شده بوده. به من میگن فرستنده تحویل گرفته و به فرستنده میگن گیرنده تح‌یل گرفته تا نتونیم پیگیری کنیم. به صورت سیستماتیک بسته‌ها رو میدزدن و بعد میگن فرستنده بسته رو نداده باید از فرستنده شکایت کنی به ما ربطی نداره. قسمت بیمه بسته رو هم خودشون مبلغ پایینتری زدن و جنسی که یک میلیون بوده اگر ماه ‌ها بعد به نتیجه برسه فقط ۱۰۰ تومن به من که نه به فرستنده خواهند داد و احتمالن هزینه دوبا ارسال رو هم ازش کسر خ‌اهند کرد که در این صورت من باید یک مبلغی هم اضافه‌تر بدم:)

  20. ارسلان می گوید

    من تقریبا هر هفته از خدمات تیپاکس شعبه باهنر اصفهان استفاده می‌کنم و بسیار راضی هستم. بنظرم این همه وقت که شما تلف کردین برای تماس و شکایت و دعوا و در نهایت این محتوا بجاش میرفتین از خود شعبه تحویل میگرفتین خیلی بهتر بود. معمولا اسفندماه ظرفیت شعبه های تیپاکس پاسخگو نیست که باید فکری بکنند ولی در کل هر شغلی تو اصفهان با مشتریاش این مشکلو داره چون بیش از حد طلبکارن من خودم تجربشو دارم.

    1. بهزاد می گوید

      مطمئنم جناب ارسلان که الان داری ازشعبه فلان حمایت میکنی، خوشگل سرت میاد وربطی به فروردین واسفند نداره.بنظرم فعلا پست ویژه ازهمه بهتره بیشترمراکزاستانهاوشهرهای بزرگ داره ولی فوقعلادس .یعنی به کجا رسیدیم که پست الان بهترشده خدالعنت کنه مسببشو،وقتی بالاسرتیپاکس نظارتی نیست همین میشه،ازقدیم گفتن جزای گرونفروش نخریدنه.خواهشابه تیپاکس ندید،الان بااین وضعیت فعلافقط با پست پیشتازیاویژه

  21. علی می گوید

    جناب آذین
    درود به شرفت که اومدی وقت گزاشتی یکی از هزاران اتفاقاتی که برامون توسط تیپاکس افتاده روباجزئیات بیان کردید
    ایهاالناس جان عزیزانتان اگه عزت وآبرو دارید تیپاکس نبرید،بخدا بعدچندبار حیثیت شمارو میبرند،باهرچی میخوایدبفرستیدولی با تیپاکس هرگز .
    باورکنیدبانبردن ماها شایدشایدیکم بخودشون بیان که بعیده ازقدیم گفتن کسی نون کثیف بخوره انسان نمیشه

  22. کیانام می گوید

    درود بر شما
    تیپاکس مزخرفترین و بی در و پیکر ترین شرکت خصوصی پست کالا است و هیچ تعهدی در خصوص زمان تحویل، سلامت مرسوله و یا مفقودی آن ندارد.متاسفانه مردم ما فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند و گمان میکنند این اتفاقات گریبانگیرشان نمیشود و همین موضوع باعث میشود شرکت های اینچنینی همچنان به کار خود ادامه دهند. از ماست که بر ماست!

  23. Na می گوید

    لعنت به تیپاکس
    الان ۱۵ روزه بسته زعفران فرستادم بندر عباس به دست شعبه شهرک صنعتی رسیده اما توزیع نکرده که هیچ میگه دست ما نیست. هیچ تعهدی در کار نیست با دفتر مرکزی تماس گرفتم شکایت کردم بازم خبری نشده

  24. اطلس ابزار می گوید

    از تیپاکس مزخرف تر نداریم ولی چاره ای نیست

  25. سام می گوید

    مایه ننگ پلتفرمهای جا به جایی کالا. ای کاش در زمانه ای بودیم که تیپاکسی وجود نداشت. بی مسئولیت، دروغگو، بی ادب، گستاخ. دون شأن بشریت.

    1. کاربر می گوید

      وقتی تمام مملکت کارشون دزدی شده این مدیران هم راحت همینکارو میکنن ،اینهمه شکایت باز به کار خودشون ادامه میدن،بسته من نزدیک ده روزه به دستم نرسیده بهشون میگیم ،بسته کجاس اگه زحمتتون میشه کار دارید ما خودمون از داخل شهر تحویل میگیریم میگن نمیشه بهتون بگیم کجاس،میگیم مدیر بالاتر از شما کیه باهاش صحبت کنیم میگن نمیشه اسمشو بگیم،میگیم چرا بسته نرسیده پس گم شده که نمیارین میگن اسکن شده نمیشه بهتون بگیم چی شده نیاوردیم ،حالا صبور باشید باهاتون تماس میگیریم،خلاصه قلب درد گرفتم بس که حرص خوردم حتی یه زنگ نمیزنن توافقی به یه نتیجه برسیم،بس که بی وجدان هستن،حالا میخوام برم شورای حل اختلاف ،این هم از مملکتدگل و بلبل که اینهمه شاکی وجود داره اما هنوز هیچی به هیچی

      1. یاسمن می گوید

        واقعا مشکوکن، قطعا کاسه ای زیر نیم کاسه ی شرکت تیپاکسه و پشتشون گرمه،با خیال راحت هر کاری بخوان با اموال مردم میکنن

  26. آرش می گوید

    فقط میتونم بگم خدا لعنتش کنه اون فرستنده بسته که بجای پست با تیپاکس بسته من رو برام فرستاد . خدا لعنتش کنه . بجای درب منزل مجبورم برم چندین کیلومتر خارج از شهر و از انبار بسته رو تحویل بگیرم . تازه اگر تحویل بدن و اونجا فیلم در نیارن. هزینه ارسال ۸۰هزار تومانی رو ۸۰۰ هزار تومان ثبت کردن . سر گردنه است دیگه

  27. امیرهوشنگ می گوید

    با سلام و احترام
    لطفاً پیگیری فرمایید که چرا شرکت تیپاکس، بسته 6.9 کیلویی من که حاوی چهار جفت دستگیره ایرانی بهریزان که از عامل فروش آقای عباس احمدی از تهران خریدم و تاریخ 16 فروردین 1402 تحویل گرفته اند چرا تا امروز 12 اردیبهشت به شهر بیرجند به من نرسیده است و هیچ جواب مناسبی به من نمی دهند.

  28. کاربر می گوید

    دوستانی که مثل من با تیپاکس اذیت شدن یا شورای حل اختلاف برید یا 195 زنگ بزنید،من فعلا به 195 زنگ زدم قلبم خیلی درد گرفته بس که حرص خوردم امیدورام در این تیپاکس به زودی تخته بشه با این هجم شکایت

  29. ف می گوید

    خدا مرگشونو بده با این شرکتشون یه جایی برای عذاب مردم درست کردن فقط هزینه رو میگیرن و از لحاظ برخورد و عملکرد زیرصفر هستن

  30. نادر جعفراقایی می گوید

    در شرکت تیپاکس را باید گل بگیرنند بازار تهران نظم داره ولی تیپاکس خیر .نظارت بر عملکردشان نیست جالب اینجاست وقتی مدارک علمی هیت مدیره و بالا دستی را در سایت نگاه میکنی اکثرا دکترا دارند ولی ما علمی دراین سیستم وخروجی آن ندیدیم .کد شکایت بنده ۲۴۸۷۰۹۷
    اپراتورها پاسخهای تکراری و انگار ربات هستند و اختیارات ندارند

  31. متینا می گوید

    من کل جهیزیه ام رو آنلاین خریدم و با تیپاکس ارسال شد حتی سرویس چینی کامل سالم به دستم رسید

  32. حسین می گوید

    بهترین کار ممکن رو بکنید و دیگه سمت تیپاکس نرید ، چند بار با تیپاکس بسته فرستادم دیگه اصلا سمت تیپاکس نمیرم ، هزینه ارسال چند برابر پست ، گم شدن مرسوله دیگه افتضاح کامل

  33. پیشتاز چشیده می گوید

    هزینه گزاف در مقایسه با پست پیشتاز حدودا ۲.۵ برابر اگر نسبت به مسیر و فعلا ۳ برابر زمان حساب کنیم که بیشتره…
    پیشتاز بسته با وزن ۹۶۰ از برازجان به بوشهر و تحویل اصفهان ۳ روزه درب منزل ۳۸۷۰۰
    تیپاکس بسته با وزن ۲۰۰ از تهران به اصفهان ۸۴۶۰۰ که تا امروز ۱۰ روزه تحویل نداده
    پیام هم فرستادن که یک بسته دارید،برای تحویل به ترمینال جی… مراجعه نمائید.
    *واقعا عقلم نرسید میشه با ترمینال بار رو بفرستن یه پولی دادیم شما که یادآوری کنید*
    پشتیبان چت کاری از دستش بجای تماس با نماینده براتون شکایت ثبت میکنه دیگه هم نمیتونید پیگیری کنید! پیگیری کد شکایت سایت میزنه جوابی ثبت نشده!
    تماس هم که بگیری یا خط مشغوله یا شانس بیاری از شماره ۳۰ یا ۲۶ توی نوبتی اگر قطع نشه اپراتور پاسخ میده دارن پیگیری میکنن اونم باز بجای یک تماس ساده با نماینده توزیع منطقه وصل میکنه به نظرسنجی انگار نه انگار… نه انگار…
    نمیدونم شایدم فکر کردن تماس میگیریم هم درد دل کنیم هم وقت و پول اضافه جیبمون رو غیر هزینه پیشتاز برای تماس پرداخت کنیم.
    بنظرم حالا که انقدر کسی کاریشون نداره برای پاسخگویی به مردم یه قرارداد با مخابرات ببندن و برای پاسخ به تماس‌های شکایت و پیگیری حق مشاوره بر خط هم کم کنن.

  34. عباس می گوید

    سلام واقعا خیلی بی مسئولیت هستند من یک بسته برام ارسال شده بعد از دو هفته خودم پیداش کردم و گفتن خودتون بیایید تحویلش بگیرید هر روز هم میگن فردا امروز تعطیله از اونجایی که شکایت در اینجا فقط صرف کردن زمان هست تیپاکس هم هر کاری بخواد میکنن واقعا من که به هیچ عنوان دیگه از تیپاکس استفاده نمیکنن

  35. یاسمن می گوید

    تیپاکس کاملا عامدانه داره اموال و امانات مردم‌ رو سرقت میکنه، من یک سکه نقره سفارش دادم از تهران به تهران،بعد از چهار روز وقتی نبودم تحویل نگهبان مجتمع دادن وقتی رسیدم و گرفتم جعبه خالی بود، سکه توش نبود . در پاکت رو باز کرده بودن و بعد از برداشتن سکه چسب زده بودن، بعد از کلی پیگیری و شکایت الان میگن باید همون موقع صورت جلسه میکردی در حضور تیپاکس یار، میگم به خودم تحویل ندادن که…خلاصه نتیجه این شد که گفتن به ما ربطی نداره و پرونده مختومه هست، از امروز تصمیم گرفتم به هر کی میرسم توصیه کنم به هیچ عنوان با تیپاکس بسته ارسال یا دریافت نکنن

  36. بابک می گوید

    دوستان همه نظرات رو خوندم. بنده مخلص کلام میگم تیپاکس نگویید بگویید
    مرکز تعلیم و تربیت ارازل اوباش و لات و لوت از مدیرش گرفته تا تیپاکس یار
    هیچ دادستانی و تعزیراتی هم جرات ورود به این مسله را نداره.
    هر موقع یه مراجع قضایی دم از مبارزه با فساد میزنه وووو فقط یه کلمه. کدوم نظارتی بر تیپاکس میشه اعم از کرایه که حکومت میکنن و تحصیل مال هایی از راه نامشروح که یک کارتن خالی رو ۱۵۰هزار تومن میزنه و رفتارهایی که کلا در شان جامعه نیست

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.