سی شارپ برای مبتدی ها!

همانطور که می دانید سی شارپ یکی از قدرتمندترین و کاربردی ترین زبان ها در دنیای برنامه نویسی است که هم در حوزه وب و هم در حوزه نرم افزار کاربرد دارد. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص زبان برنامه نویسی سی شارپ وجود دارد، این است که این زبان برنامه نویسی، یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند به تازگی وارد حوزه برنامه نویسی شوند. آموزش سی شارپ، ساده و لذت بخش است. این همان چیزی است که می تواند یک برنامه نویس مبتدی را به ادامه آموزش و کسب مهارت های بیشتر در دنیای برنامه نویسی، ترغیب کند.

زبان برنامه نویسی سی شارپ
زبان برنامه نویسی سی شارپ

ساده بودن سی سارپ به معنای کم اهمیت بودن و یا کم کاربرد بودن این زبان نیست. بلکه برعکس! زبان سی شارپ دقیقا به این دلیل محبوب است که علاوه بر کاربردی و حرفه ای بودن، یک زبان ساده و قابل فهم است.

سی شارپ یکه تاز!

برای شما

سی شارپ یک زبان سی بیس است. یعنی هم به لحاظ نحو و هم به لحاظ منطق برنامه نویسی، در شمار زبان های سی بیس قرار دارد. اما در میان تمامی زبان های سی بیس، به نوعی می توان گفت سی شارپ یکه تاز است!

آموزش سی شارپ
آموزش سی شارپ

زبان های سی بیس به لحاظ سادگی و قابل فهم بودن، در یک رده قرار دارند. به همین دلیل است که اکثرا برنامه نویسان مبتدی را برای شروع به سمت یادگیری زبان هایی مانند سی پلاس پلاس سوق می دهند. اما گزینه بهتر از سی پلاس پلاس برای مبتدی ها، آموزش سی شارپ است. زیرا همانطور که گفتیم، سی شارپ به لحاظ نحو و منطق مشابه سی پلاس پلاس می باشد، اما در بسیاری موارد کاربردی تر از سی پلاس پلاس محسوب می شود. و این کاربردهای متنوع زبان سی شارپ، عاملی است که سبب شده این زبان به یکه تاز زبان های سی بیس تبدیل شود.

نویسنده مطلب: نقطه

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.