لینوکس و تجربیات یک برنامه نویس از لینوکس به زبان خودش

سلام من مدت هاست که از لینوکس استفاده میکنم و طعم یک سیستم عامل واقعی را زمان چشیدم که برای همیشه ویندوز را ترک کردم و به لینوکس کوچ کردم.

انواع توزیع لینوکس ها
انواع توزیع لینوکس ها

در ابتدا برای توسعه ی وب با زبان پی اچ پی قصد داشتم در لینوکس کار کنم که وارد سیستم عامل اوبونتو شدم ( سیستم عامل اوبونتو درسته نیایید کامنت بزارید که اوبونتو یه توزیعه چرا میگی سیستم عامل یا نمیدونم بگو گنولینوکس و اینطور داستان ها ) .

اوبونتو برای بحث توسعه ی وب واقعا از ویندوز و مک سریعتر بود و خیلی لذت بردم و همین باعث شد که برای اولین بار به لینوکس جذب شم.

بعد از سالها کار کردن با اوبونتو لذت لینوکسو با فدورا چشیدم و واقعا یه توزیع خوبی بود و استیبل بودن این توزیع باعث میشد که حس ارامش به من بده که یهو سیستم عاملم نپره

اوایل سخت بود قبول میکنم ولی کم کم واقعا لینوکس برای برنامه نویسی لذت بخش بود .

برای شما

برنامه نویسی اندروید در لینوکس

شما میتونید محیط اندروید استودیو را به راحتی در لینوکس نصب کنید و چون هسته ی خود اندروید برپایه ی لینوکس هست امولاتور یا شبیه ساز اندروید با سرعت فوق العاده ای در لینوکس اجرا میشه و سرعت کدنویسی ، بیلد کردن و تست کردن اپلیکیشن ها فوق العاده بالاتر از ویندوز هست به دلیل اینکه اندروید سیستمی کاملا جدا از ویندوز است و بر پایه ی لینوکس هست در ویندوز تبدیلات و … انجام میگیره که کلی از سخت افزار شما را اشغال میکندو سرعت امولاتور را فوق العاده پایین میاورد.

ویدیو آموزنده ی تجربیات یک برنامه نویس ( مهندس نیک زاد استاد عزیزم )

در ویدیو زیر استاد نیک زاد زحمت کشیدن و توضیحات خوبی درباره ی لینوکس ارائه داده اند اگر برنامه نویس هستید پیشنهاد میکنم حتما حتما ویدیو زیر را گوش بدید :


https://www.aparat.com/v/r5zvx

نویسنده مطلب: افسانه

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.