مدیر محصول کیست و به چه مهارتهای مدیریتی نیاز دارد؟
مدیر محصول کیست؟ شاید برای کسانی که با این حوزه آشنا نیستن، این سوال پیش بیاد که مدیر محصول دقیقا چه چیزی رو مدیریت میکنه؟ مگه محصول، مدیریت میخواد؟
علی معدنی ۶ سال اول تجربه کاریاش به فعالیت در حوزه مهندسی الکترونیک و مخابرات سپری شد و تحصیلاتش را تا فوقلیسانس مهندسی مخابرات ادامه داده. ولی در نهایت علاقه همیشگی من به نرمافزار و همزمان شدن آن با موج اول استارتاپها در ایران، باعث شد تصمیم به تغییر بگیره.
تمام فکروذکرش خلق یک محصول نرمافزاری شد. بنابراین با هدف ترکیب دانش مهندسی و مدیریتی، تغییر رشته داد و در رشته دکترای مدیریت بازاریابی مشغول به تحصیل شد و کارش را با بررسی، تحلیل و طراحی بیزینسها شروع کرد و از آن زمان ۶ سال میگذره که در اکوسیستم استارتاپی ایران به عنوان مدیر محصول مشغول به کارخ. در این مدت موفق به خلق محصولات زیادی شده و تجارب بسیار خوبی در شرکتهای بزرگی از جمله ایرانسل، تپسی، آسان پرداخت و فیدیبو کسب کرده.
او در وبینار «۸ ضلعی مدیریت محصول» بر اساس تجارب شخصی و دانش فردی خودش به ما مهارتهای مدیریتی موردنیاز یک مدیر محصول را آموزش میده و درباره مهارتهای مدیریتی زیر صحبت میکنه:
- مدیریت راهحلها (Solution Management)
- مدیریت درخواستها (Requirement Management)
- مدیریت ارتباطات (Communication Management)
- مدیریت منابع (Resource Management)
- مدیریت انتظارات (Expectation Management)
- مدیریت اسناد (Document Management)
- مدیریت ذینفعان (Stakeholder Management)
- مدیریت انسانی (Human management)
تاریخ برگزاری:
این وبینار برای کسانی که به مدیریت محصول علاقهمند هستن یا به عنوان مدیر محصول مشغول به کارن، میتونه مفید باشه.