معرفی 6 دوره مناسب سئو در ایران

در حال جستجو در مورد دوره های سئو خوب در ایران بودم که دیدم یکی از عزیزان قبل از من این کار را انجام داده است. برای همین تصمیم گرفتم مطلب را عینا اینجا کپی کنم و مقداری هم آن را ادیت کنم.

التبه در این مطلب برخی از عکس ها را اینجا قرار داده ام. سعی

اگر دنبال اطلاعات بیشتر هستید می توانید به سایت خودشون مراجعه کنید.

آکادمی فرین

برای شما

مطلب از اینجا شروع می شود:

همه ما بارها شده که بعد از خرید یک محصول یا خدمات، طعم تلخ شکست را بچشیم. اینکه محصول مورد نظر کیفیت مناسب را نداشته باشد، خدمات دریافت شده به اندازه ای که بابت آن پول پرداخت کرده بودیم، ارزش نداشت و ده ها موضوع دیگری که همگی باعث شده اند ما نسبت به خرید دوباره کمی محتاط تر عمل کنیم.

اینکه الان در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی علاقه دارید در یک دوره سئو سایت شرکت کنید اما اینکه من اقدام به نوشتن چنین مطلبی کرده ام، به این معنی است که میخواهم با یک مقایسه کامل، احتمال شکست خوردن در خرید یک دوره سئو را برای شما به شدت کاهش دهم.

در این مقاله x دوره جامع سئو که همگی برای ورود به بازار کار تولید شده اند را با هم مقایسه میکنم. اگر حوصله و زمان کافی برای مطالعه این مقاله را ندارید، چکیده کل آن در تصویر و جدول پایین قابل مشاهده است.

دوره آموزش پیشرفته سئو

دقت کنید که در سطح وب بیشتر از 40 دوره آموزش سئو وجود دارد. اما دوره هایی که در این مقاله بررسی شده اند، از میان معتبرترین دوره ها و محبوب ترین سایت ها انتخاب شده.

همینطور یک معیار دیگر انتخاب دوره سئو مورد نظر، جامع و کامل بودن محتوای آن بوده است. یعنی سعی کرده صرفا دوره سایت هایی را در این مقاله مورد توجه قرار دهم که محتوای آن حداقل بیشتر از 20 ساعت آموزش همراه داشته باشد.

1_ دوره سئو جامع 50 ساعته فرین آکادمی 

دوره 70 ساعتی سئو در آکادمی فرین در واقع حاصل دو چیز است:

  1. ۸ سال فعالیت و تجربه در حوزه وبمستری
  2. گذراندن دوره های سئو مدیروب (در آن زمان با مبلغ ۲٫۵ میلیون) + مدیرسایت(در آن زمان ۳ میلیون) + وبمستران هوشمند (درآن زمان ۶٫۹ میلیون) + دوره وبمستری وان کلیک (در آن زمان ۷۰۰ هزار تومان) + دوره سئو offpage سئو روز (۴۷۰ هزار تومان) + سه دوره جامع دیجیتال مارکتینگ در یودمی

مسلما من (نویسنده این محتوا : سید محمد امین هاشمی) به عنوان شخصی که به صورت تخصصی و تمام وقت مشغول انجام پروژه های سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم ، مجبورم که دائما به روز باشم و از کوچک ترین نکته ای هم به سادگی عبور نکنم.

به همین منظور یکی از بهترین راهها که هم باعث صرفه جویی در زمان و هم صرفه جویی در هزینه میشد، شرکت در دوره های جامع بود که من هم آن را انجام دادم.

در طول این هشت سال من حدود ۱۰ میلیون تومان برای شرکت در دوره های مختلف سئو هزینه کردم و هنوز هم به محض دیدن یک دوره که احتمال بدهم یک نکته در آن جدید باشد، ثبت نام آن را انجام داده و در کلاس ها به صورت حضوری یا غیر حضوری شرکت میکنم.

علاوه بر آموزش ها، در طول این مدت من تجربیاتی را هم از طریق انجام پروژه ها به دست آوردم که در هیچ کدام از این دوره ها به آنها پرداخته نشده بود (البته که تعداد این نکات زیاد نیست) به بیان دیگر، شرکت در دوره ۵۰ ساعتی سئو مساوی است با شرکت در تمام دوره های یاد شده + تجربه انجام پروژه های سئو…

مدرس دوره سئو فرین آکادمی

مدرس دوره؛ سید محمد امین هاشمی (من) با حدود 8 سال سابقه در زمینه طراحی سایت، سئو و مدیر وب سایت های فرین آکادمی و مدیران سایت به همراه آقای مسعود الوهیمی هستیم. نمونه کارهای سئو مجموعه ما را میتوانید در این صفحه نمونه کارها مشاهده کنید.

آموزش های فنی

دوره سئو فرین آکادمی با هدف آموزش برای بازار کار تدوین شده. به همین دلیل سعی کرده ایم هر نوع مهارت و علم لازم برای فعالیت در بازار کار آزاد یا شرکت ها را به دانشجویان دوره آموزش دهیم. با توجه به همین موضوع، این دوره در بخش آموزش فنی، آموزش کار با 2 ابزار مهم گوگل یعنی:

  • گوگل آنالیتیکس،
  • و سرچ کنسول

را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این با شرکت در این دوره و به کمک ویدیوهای تکمیلی آموزش کار با این ابزارهای سئو را هم یاد میگیرید:

  • Ahref
  • CopyScaper
  • Keywordtool.io
  • SimilarWeb
  • BrokenLinkChecker
  • RankSignal
  • SEOPowerSiute
  • BrowSEO

خرید اقساطی: ما برای دانشجویانی که علاقه مند به خرید اقساطی دوره هستند، شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانند به صورت اقساطی هم در دوره حضوری یا غیرحضوری شرکت کنند.

2_ دوره آموزش سئو SEO Monster وبسیما (اینجا کلیک کنید)

وب سایت وبسیما از سایت های قدیمی و معتبر در حوزه ارائه خدمات سئو و همینطور آموزش این مهارت است. دوره جامع سئو وبسیما از چند کارگاه سئو به شرح زیر تشکیل شده:

  • آموزش تدوین استراتژی سئو،
  • آموزش تولید محتوا،
  • آموزش کار با گوگل سرچ کنسول،
  • آموزش تکنیک‌های حرفه‌ای سئو،
  • آموزش سئو تکنیکال،
  • آموزش لینک سازی کلاه سفید.

مدرس دوره سئو

مهندس امین اسماعیلی، مدیر وب سایت وبسیما است. طبق رزومه ای که از جناب اسماعیلی در صفحه دوره سئو وبسیما نوشته شده، ایشان حدود 6 سال سابقه فعالیت در سئو و سابقه همکاری با شرکت های بزرگی را دارند.

زمان دوره

همانطور که در بالاتر هم گفتم، دوره سئو وبسیما از حدود 6 کارگاه مختلف تشکیل شده که هرکدام زمانبندی متفاوتی دارند. در کل همه این کارگاه ها سر جمع حدود 20 ساعت محتوای آموزشی دارند.

پشتیبانی بعد از دوره: دوره سئو مونستر به شکل گروهی و در تلگرام (چت) گروه پرسش و پاسخ دارد.

آموزش های فنی: یکی از کارگاه های دوره وبسیما به صورت تخصصی به آموزش سرچ کنسول گوگل پرداخته.

خرید اقساطی: طبق اطلاعاتی که در سایت وبسیما نوشته شده، شما میتوانید دوره سئو وبسیما را به صورت کارگاه های جداگانه خریداری کنید و برای خرید هر کارگاه، هزینه را پرداخت کنید. به این صورت هزینه دوره را در 5 یا 6 قسط پرداخت میکنید.

قیمت دوره آموزش سئو: هزینه خرید کل این چند کارگاه و شرکت در آنها به صورت غیرحضوری، حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان است. همینطور دوره های حضوری حدود 10 درصد تفاوت قیمت دارد.

3_ دوره آموزش سئو bishtarazyek (اینجا کلیک کنید)

سایت بیشتر از یک، یکی از بزرگترین وب سایت ها در زمینه آموزش های سخنرانی، مهارت فردی و رشد شخصی است. این سایت هم در یکی از محصولات خود، اقدام به تولید یک دوره سئو جامع حضوری کرده که ادامه جزئیات آن را بررسی میکنیم:

مدرس دوره سئو: مدرس این دوره، آقای علی محمدیان، مدیر سئو وب سایت بیشتر از یک است.

زمان

دوره سئو سایت بیشتر از یک در 5 جلسه حدودا 4 ساعته تشکیل میشود که به طور کلی نزدیک به 20 ساعت محتوای آموزشی را در بر میگیرد. البته این دوره صرفا به صورت حضوری برگزار میشود.

قیمت دوره آموزش سئو: هزینه شرکت در دوره سئو بیشتر از یک، مبلغ 3 میلیون و 900 هزار تومان است.

پشتیبانی بعد از دوره

در صفحه دوره، صحبتی در مورد پشتیبانی بعد از اتمام جلسات نشده اما در بخشی از صفحه اینطور نوشته شده: شما بعد از شرکت در جلسه اول، در یک گروه واتس اپی برای پرسش و پاسخ با مدرس عضو میشوید. در هر حال، فکر نمیکنم پشتیبانی زیادی برای این دوره بعد از تمام شدن آن در نظر گرفته شده باشد.

خرید اقساطی

با توجه به اینکه اغلب دوره های جامع سایت بیشتر از یک به صورت اقساطی عرضه میشوند، احتمالا دوره سئو جامع آنها هم شرایط خرید به شکل اقساطی را داشته باشد.

محتوای آموزشی فنی: این دوره علاوه بر آموزش های مبتدی تا پیشرفته سئو، همراه با آموزش های سرچ کنسول گوگل و همینطور گوگل آنالیتیکس است.

4_ دوره جادوی سئو مدیروب (اینجا کلیک کنید)

وب سایت مدیروب هم یکی از سایت های معتبر در زمینه آموزش و ارائه خدمات سئو و طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ است. دوره سئو این سایت یکی از دوره های معروف سطح وب است.

مدرس

آقای مهران منصوری فر یکی از اولین های وب فارسی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو به آموزش پرداخت. رزومه شخصی ایشان و همینطور مجموعه مدیر وب، یک رزومه کاملا حرفه ای و قابل استناد است.

مدت زمان دوره سئو: دوره سئو مدیر وب از 10 جلسه 4 ساعته تشکیل شده.

قیمت دوره سئو: هزینه شرکت در دوره سئو 40 ساعته مدیر وب به شکل حضوری، 4 میلیون تومان و غیرحضوری 4 میلیون و 900 هزار تومان است.

پشتیبانی بعد از دوره: دوره سئو مدیروب، 3 ماه پشتیبانی بعد از اتمام دوره به صورت چت و همینطور تیکت پشتیبانی دارد.

آموزش های فنی

در یکی از جلسات 4 ساعتی این دوره سئو، به آموزش مفاهیم فنی سئو پرداخته شده. این جلسه شامل آموزش سرچ کنسول گوگل و چند نکته دیگر در مفاهیم فنی است.

خرید اقساط

پیرو سوالی که یکی از مخاطبان سایت در بخش نظرات دوره پرسیده بود، دوره سئو مدیر وب به صورت اقساطی هم در اختیار مخاطبان علاقه مند قرار میگیرد. این دوره در 3 قسط به آنها عرضه میشود.

5_ دوره آموزش سئو dmacourse (اینجا کلیک کنید)

dmacourse یکی از سایت های آموزشی خوب و معتبر کشور است. این وب سایت در کنار انواع دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ، یک دوره تخصصی سئو سایت را هم برگزار کرده که در ادامه آن را با هم بررسی میکنیم:

مدرس دوره سئو: مدرس این دوره سئو، آقای مسعود الوهیمی، متخصص دیجیتال مارکتینگ و سئو هستند.

مدت زمان: دوره سئو dmacourse در حدود 40 ساعت محتوای آموزشی سئو را در بر میگیرد.

قیمت دوره آموزش سئو: هزینه شرکت در دوره سئو سایت dmacourse برابر با 1 میلیون و 470 هزار تومان است.

پشتیبانی: تا جایی که من بررسی کردم، این دوره با پشتیبانی بعد از اتمام دوره همراه نیست.

خرید اقساطی: شرایط خرید اقساطی دوره برای افراد علاقه مند وجود دارد.

مفاهیم فنی: طبق سرفصل های ارائه شده، برخی مفاهیم فنی سئو مثل کار با ابزارهای بررسی سئو سایت رقبا و چند مفهوم دیگر در این دوره گنجانده شده.

6_ دوره جامع سئو Modiresite (اینجا کلیک کنید)

سایت مدیر سایت هم از وب سایت های قدیمی و معتبر در حوزه آموزش های دیجیتال مارکتینگ است که در وب فارسی فعالیت میکند. در ادمه جزئیات دوره سئو این سایت را با هم بررسی میکنیم:

مدرس

آقای نورهانی از مدرسان خوب و عزیز کشور در حوزه مفاهیم بازاریابی دیجیتالی و مدیر و موسس سایت مدیر سایت هستند. بنابراین میتوان به کیفیت محتوای تولیدی توسط ایشان مطمئن بود.

مدت زمان

در صفحه جدید محصول آموزش سئو سایت مدیرسایت، اطلاعات دقیقی در مورد زمان دوره ارائه نشده، اما با توجه به اطلاعات قبلی، فکر میکنم این دوره چیزی در حدود 40 ساعت آموزش سئو را در بر داشته باشد.

قیمت دوره آموزش سئو: هزینه خرید این دوره به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن ساخته شده برای آن، 1 میلیون و 490 هزار تومان است.

پشتیبانی: در حال حاضر اطلاعاتی در مورد پشتیبانی بعد از دوره در صفحه محصول نوشته نشده اما زمانی که من در این دوره شرکت کردم، پشتیبانی پرقدرتی به دانشجویان ارائه میشد.

آموزش های فنی: این دوره شامل آموزش هایی از ابزارهای تخصصی سئو مثل گوگل ترند، سرچ کنسول و همینطور گوگل آنالیتیکس است.

خرید اقساط: متاسفانه اطلاعاتی در مورد خرید اقساطی دوره در سایت مدیرسایت وجود ندارد و احتمالا هزینه خرید آن به صورت نقدی پرداخت میشود.

7_ دوره آموزش سئو toplearn (اینجا کلیک کنید)

تاپ لرن یکی از سایت های بزرگ در حوزه آموزش های تخصصی برنامه نویسی، بازاریابی دیجیتال و… است. این مجموعه هم اقدام به تولید یک دوره سئو جامع کرده که در ادامه آن را بررسی میکنیم:

مدرس: مدرس این دوره، آقای ایمان مدائنی هستند.

مدت زمان: کل زمان دوره سئو تاپ لرن در حدود 20 ساعت است که در آموزش های بخش بندی شده و در 70 قسمت به مخاطبان عرضه میشود.

قیمت دوره آموزش سئو: هزینه شرکت در دوره سئو تاپ لرن در حال حاضر، 800 هزار تومان است.

پشتیبانی بعد از اتمام دوره: با توجه به اینکه در صفحه محصول این دوره سئو، صحبتی در مورد پشتیبانی بعد از اتمام دوره نشده، احتمالا این دوره بدون پشتیبانی به مخاطبان عرضه میشود.

خرید اقساطی: در صفحه دوره اطلاعاتی در مورد خرید قسطی دوره داده نشده و فکر میکنم این شرایط برای دانشجویان در نظر گرفته نشده باشد.

آموزش های فنی

در بخش هایی از سرفصل های آموزشی این دوره، اسم ابزارهای فنی گوگل مثل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، گوگل ترند و چند مفهوم دیگر هم به چشم میخورد.

8_ دوره آموزش سئو newseo (اینجا کلیک کنید)

نیوسئو هم یکی از سایت های خوب در زمینه آموزش سئو است که اقدام به برگزاری یک دوره جامع سئو کرده:

مدرس: مدرس این دوره، آقای قمصری، مدیر سایت newseo و متخصص سئو است.

مدت زمان

دوره سئو نیوسئو، به 3 بخش مقدماتی تا حرفه ای تقسیم بندی شده که در نهایت، محتوای همه این بخش ها سرجمع شامل 20 ساعت ویدیو آموزشی یا دوره حضوری است.

پشتیبانی: اطلاعاتی در مورد پشتیبانی مخاطبان بعد از اتمام دوره در صفحه محصول داده نشده و اینطور که به نظر میرسد، چنین قابلیتی در دوره وجود ندارد.

آموزش های فنی: بخشی از مفاهیم دوره سئو سایت newseo مربوط به آموزش ابزارهای تخصصی گوگل مثل سرچ کنسول و دیگر ابزارهای بررسی بک لینک است.

خرید اقساطی: اطلاعاتی در مورد خرید اقساطی دوره در سایت ثبت نشده اما به نظر میرسد در صورت برقرار تماس با پشتیبانی سایت، این امکان در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

قیمت دوره آموزش سئو: هزینه شرکت در دوره سئو نیوسئو نسبت به تعداد نفرات (خصوصی یا عمومی بودن کلاس) تعیین میشود که بین 4 میلیون تا 19 میلیون تومان متغیر است!

کلام آخر

در این لیست سعی کردیم تا مجموعه ای از دوره های قابل اعتماد و خوبی سئو را دور هم جمع آوری کنیم. تمام دوره های معرفی شده در بالا دوره های خوب و قابل قبولی هستند و انتخاب بین آنها به شما بستگی دارد.

آیا دوره ای هست که شما توصیه کنید؟ میتوانید در بخش کامنت ها دوره مورد نظر خود را معرفی کنید تا در صورت تشخیص به عنوان یک دوره عالی ، در لیست دوره های این صفحه قرار بگیرد.

(اگر در یکی از این دوره ها شرکت کرده اید و فکر میکنید اطلاعات گفته شده در این صفحه در مورد آن اشتباه است، لطفا اطلاعات صحیح را در اختیار ما بگذارید تا مطلب را ویرایش کنیم.)

نویسنده مطلب: ketabkhoone

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.