وبینار روش‌های اولویت‌بندی در مدیریت محصول

یکی از چالش‌هایی که مدیران محصول باهاش دست و پنجه نرم می‌کنن، اینه که چه زمانی چه فیچری را ببرن در فاز پیاده‌سازی. اینجاست که اولویت‌بندی در مدیریت محصول به یک نیاز تبدیل می‌شه. اما اولیت‌بندی چیه و چه روش‌هایی داره؟

ابوالفضل فرخ رو بنیان‌گذار چند استارتاپ مختلفه که مهم‌ترین اون‌ها، کارفلو بود. کارفلو یک نرم‌افزار حوزه منابع انسانی بود که تونست خیلی زود بزرگ بشه و جذب سرمایه کنه. بعد از خروج از کارفلو، به عنوان مدیرمحصول فعالیتش رو توی شرکت‌های مختلف ادامه داده و حالا مدیر محصول تراپ است و قراره در وبینار «روش‌های اولویت‌بندی در مدیریت محصول» به شما کمک کنه که بتونین بک‌لاگ خودتون را با روش‌های مختلف اولویت‌بندی کنین.

او در این وبینار درباره روش‌های زیر صحبت می‌کنه:

  • Rice
  • Value vs. Effort
  • Kano Model
  • Story mapping
  • The MoSCoW method
  • Opportunity scoring
  • The Product Tree
  • Cost of Delay
  • Buy a feature
برای شما

اگر به مدیریت محصول علاقه دارین، شرکت در این وبینار رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم.

https://eseminar.tv/wb31577

وبینار روش‌های اولویت‌بندی در مدیریت محصول
وبینار روش‌های اولویت‌بندی در مدیریت محصول
در این وبینار به شما کمک می‌کنی که بتونین بک‌لاگ خودتون را با روش‌های مختلف اولویت‌بندی کنین.

نویسنده مطلب: نویسنده

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.