چطور قدم به قدم در زندگی‌مان پیشرفت کنیم؟

هر انسانی برای تصمیم و طراحی مسیر آینده زندگی خودش نیاز داره که به نکات مهمی از جمله مقصد، توانمندی‌ها، مسیر حرکت و … توجه کنه تا بتونه احتمال گمراهی و اشتباه در مسیر پیشرفتش رو کم کنه. هر چند این احتمال هرگز صفر نمی‌شه. اما هر کسی که تصمیم به رشد و پیشرفت داره، طراحی یک نقشه راه اولیه ضروریه و البته همیشه می‌تونه این نقشه راه را اصلاح و بهبود ببخشه.

احسان نوری از سال ۸۲ وارد فضای رسمی کار شده و از سال ۹۱ تجربه‌های استارتاپی موفق و ناموفقی را پشت سر گذرونده. از مواجهه با چالش‌ها و حل مساله‌ها بسیار استقبال می‌کنه و علاقه‌مند به کار تیمی، یادگیری و مطالعه کتابه.

او در مسیر زندگی شخصی و شغلی‌ش، بالا و پایین‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و کوله‌باری از تجربه داره. او در حال حاضر کوچ و توسعه‌دهنده کسب‌وکاره. به همین دلیل اگر از او درباره «ترسیم نقشه راه شخصی» بپرسین، خیلی خوب به شما جواب می‌ده و راهنمایی‌تون می‌کنه.

در وبینار «ترسیم نقشه راه شخصی» به پای صحبت‌های احسان نوری می‌نشینیم و درباره موضوعات زیر، مطالب جدیدی را یاد می‌گیریم:

برای شما
  • شناخت خود
  • چشم‌انداز و ماموریت
  • نظام ارزش‌ها
  • یادگیری و مواجهه با موانع
  • مسوولیت‌پذیری و تعهد
  • و قدم آخر، ترسیم نقشه راه شخصی

اگر فکر می‌کنین که زندگی شما هم به یک نقشه راه برای زندگی‌تان نیاز دارین و فکر می‌کنین وقتشه که قدم به قدم برای رشد و پیشرفت حرکت کنین، شرکت در این وبینار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

https://eseminar.tv/wb31605

وبینار تدوین نقشه راه شخصی
وبینار تدوین نقشه راه شخصی
اگر فکر می‌کنین که زندگی شما هم به یک نقشه راه برای زندگی‌تان نیاز دارین و فکر می‌کنین وقتشه که قدم به قدم برای رشد و پیشرفت حرکت کنین، شرکت در این وب

نویسنده مطلب: نویسنده

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.