آشنایی با شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در بازاریابی

با ورود به دنیای بازاریابی، گوشمان با مفاهیم جدید و متنوعی آشنا می‌شه که شناخت صحیح آن‌ها می‌تونه تاثیر زیادی روی کارمان بذاره. KPI‌ها یا شاخص‌های کلیدی عملکرد یکی از رایج‌ترین مفاهیم در بازاریابی است که هر دیجیتال مارکتری باید بتونه آن‌ها را بشناسه.

شناخت درست KPIها، آشنا شدن با تعریف آن‌ها، آشنایی با OKR و تعریف KPIهای درست برای سنجش اثربخشی کمپین‌ها بعضی از مواردی است که در این وبینار به آن‌ها می‌پردازیم. چون هر بازاریابی باید بتونه آن‌ها را درست تحلیل و ازشون استفاده بکنه.

اگر کنجکاوین که این مفهوم را با نگاهی به کمپین‌های اسنپ‌فود یاد بگیرین، این وبینار برایتان مناسب است. چون قراره KPI‌های بازاریابی در کمپین‌های اسنپ‌فود را با هم بررسی کنیم.

سرفصل‌های وبینار

برای شما
  • تعریف KPI و تفاوت آن با OKR
  • انواع KPIهای بازاریابی
  • بررسی کمپین‌های اسنپ‌فود، از ایده تا اجرا
https://eseminar.tv/wb31609

وبینار آشنایی با شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در بازاریابی
وبینار آشنایی با شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در بازاریابی
شناخت درست KPIها، آشنا شدن با تعریف آن‌ها، آشنایی با OKR و تعریف KPIهای درست برای سنجش اثربخشی کمپین‌ها

نویسنده مطلب: نویسنده

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.