آموزش با طعم html_قسمت 1

سلام خدمت دوستان عزیز.

دوره ای در حال آماده کردن هستم که بتونه به شماhtml,css,js رو به صورت مقدماتی و مفهومی به شما آموزش بده.امیدوارم که همواره درکنار خانواده و دوستان سالم و تندرست باشید و همیشه جویای علم!

آموزش html_قسمت 1

اول از همه اصلا html چیه!؟

عبارت HTML ( اچ تی ام ال ) مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن است. Html زبان استاندارد طراحی صفحات وب است(البته نوعی برنامه هم با html ساخته میشه که بعدا بحث میکنیم). html زبان برنامه نویسی نیست بلکه نوعی زبان محتوایی به حساب میاد مانند css.

در واقع بخوام html رو راحت تر توضیح بدم شما بدن انسان رو فرض کنید.استخوان بندی انسان میشود html.زیبایی های او مثل لباس و مو و…. همون css ماست و کارایی که انسان انجام میده میشه js.

برای شما

فایل های html با پسوند html. ذخیره میشود برای مثال: index.html

هر سایت مجموعه ای از فایل هاست که همه با هم توی یک پوشه نگه داری میشن تا مرورگر بتونه به اونا دسترسی داشته باشه.برای شروع پوشه ای با نام دلخواه بسازید و در آن فایلی با نام index.html بسازید(البته بجای indexهر چیزی میتوانید بنویسید).

شما قبل از این که کد نویسی خوبی داشه باشید باید خلاقیت بالایی داشته باشید.سعی کنید قبل از اینکه سایتی رو بسازید اول اون رو تجزیه و تحلیل بکنید و تصویری از اون روی کاغذ بکشید.

سعی کنید تایپ ده انگشتی رو یاد بگیرید هم به دلیل اینکه ممکنه ساعت ها تایپ کنید و روش تایپ نادرست باعث آسیب به انگشت میشه و هم به دلیل بالا بردن سرعت تایپ.

اصلا به این حرف ها هم گوش نکنید که برای کد نویسی سیستم های قدرتمند با رم 16 و … نیازه.حتی با رم 1 هم میشه کد نویسی کرد و فقط و فقط به علاقه شما بستگی داره من خودم با گوشیم شروع کردم به برنامه نویسی کردم اونم یه گوشیه ضعیف!

در این دوره من آموزش طراحی سایت باگوشی هم میدم تا بتونید با هر تلفن همراهی در هر جا کدنویسی کنید

چون قسمت اول بود ما دیگه به آموزش کد ها نپرداختیم و فقط نکاتی رو برای شما گفتم که خیلی مهم بود. در جلسه بعد با پوشه و فایلی که این جلسه ساختیم کار میکنیم و قواعد و نحوه کدنویسی HTML رو با هم کار میکنیم.

شما رو به خدای بزرگ میسپارم خدانگهدار.

نویسنده مطلب: مهدی مسرور

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.