بهترین منابع آموزش رایگان php

سلام دوستان و همراهان گرامی. همونطور که می دونید php معروف ترین و پرکاربردترین زبان برنامه نویسی سمت سرور برای هستش (حد اقل تا الان) که روی بیشتر سرور ها در حال اجراست. امروز میخوام منابع مفید و رایگان آموزش php رو بهتون معرفی کنم. پس با من همراه باشید. راستی اگه کلا با زبان برنامه نویسی php آشنایی نداری می تونی از این لینک یک مقدار راجع بهش اطلاعات کسب کنی.

وب سایت رسمی php.net

وب سایت رسمی زبان برنامه نویسی php همین php.net هستش که یکی از بهترین منابع آموزش php بصورت رایگان میتونه باشه. شما با مراجعه به این وب سایت و رفتن به قسمت documentation میتونید تک به تک دستورات php رو به همراه توضیح و مثالش یادبگیرید. توجه کنید که مستندات این وب سایت هنوز به زبان فارسی ترجمه نشده و برای متوجه شدن متون باید انگلیسیتون خوب باشه.

w3schools وب سایت

وب سایت w3schools.com
وب سایت w3schools.com

یکی از منابع عالی و قدیمی که رایگان هم هست همین وب سایت wschools هستش. منظورم از قدیمی این نیست که آپدیت نمیشه، اتفاقا همیشه بروز میشه. این وب سایت هم به زبان انگلیسیه. تو این وب سایت آموزش های html، css، js، php و… وجود داره.

laracast

وب سایت laracast
وب سایت laracast

یک سری آموزش های php برای مبتدیان در این وب سایت وجود داره که شما میتونید با کلیک روی لینک بالا از اون محتوا ها استفاده کنید. این محتوا های آموزشی هم مثل بقیه ی منابعی که عرض کردم رایگانه.

یک منبع فارسی برای یادگیری php

وب سایت پارس کلیک
وب سایت پارس کلیک

وب سایت پارس کلیک و ویدیوهاش که توی آپارات هست می تونه منبع خوبی برای شما باشه. برای پیدا کردن کانال یوتیوبش هم میتونین توی یوتیوب سرچ کنین “پارس کلیک” . راستی این وب سایت یه انجمن خیلی خوب هم داره که می تونید توش عضو بشید و سوالاتون رو بپرسید.

به عنوان آخرین نکته اینم اضافه کنم که من یه سری آموزش های طراحی سایت بقولی از ۰ شروع کردم تو همین وب سایتم، آپارات و جا های دیگه هم هست که به صورت کاملا رایگان می تونید استفاده کنید. اینم لینکش ? .

اگه این نوشته براتون مفید بود ❤️ کنید و نظرتون رو کامنیت کنین.

نویسنده مطلب: ادریس رنجبر

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.