طراحی سایت برای صفر کیلومترها، ممکن یا غیرممکن؟

طراحی وب یکی از آن موضوعاتی است که همیشه همیشه داغه. اگر آن را تجربه کرده‌ باشی، احتمالا اولین تجربه یا خاطره‌ت را به یاد می‌آوری. اما همیشه این سوال وجود داره که منی که صفر کیلومترم چی؟ آیا می‌تونم طراحی سایت انجام بدم؟

محسن حاجی کریمیان از سال ۱۳۸۲ در ابتدای نیمه دوم متوسطه بوده که وارد دنیای برنامه‌نویسی با طراحی ربات‌های مسیریاب شد. در دوران دانشگاه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۵ در حوزه ربوکاپ – ربات‌های فوتبالیست اندازه متوسط و امدادگر در بهترین تیم‌های منطقه به هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی تحقیقاتی پرداخته و بعد‌ها وارد دنیای برنامه‌نویسی تجاری شده.

بعد از آن، به زادگاهش رشت بازگشته و چون در شهرستان زندگی می‌کرده، فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ بسیاری را از دست داد. بااین‌حال خودآموز روی پای خود ایستاده، تجربیات بسیار تلخ و شیرین را سینوس‌وار به دست آورده و به معنای واقعی خاک صحنه خورده. برنامه‌نویسی کردهو نتیجه زحماتش رو دیده.

در این راه، خلاء‌های آموزشی بسیاری را دیده و به فکر افتاده تا با تاسیس پلتفرم وبلوپر آکادمی به پر کردن این خلاء‌ها و پرورش نیرو‌های متخصص در صنعت نرم‌افزار کمک کنه. او در وبینار «طراحی سایت برای صفر کیلومترها» همراه با پیاده‌سازی یک پروژه ساده قراره به ما کمک کنه تا طراحی سایت را یاد بگیریم.

آماده باش که در این وبینار به شما کمک می‌کنه تا مهم‌ترین اتفاق برایت رقم بخوره. قراره به شما کمک کنه تا با مهارت‌های HTML و CSS یک سایت ساده راه‌اندازی کنی تا ذهنیتی از این دنیا برایت شکل بگیره. او در این وبینار، درباره موضوعات زیر بیشتر به ما می‌گه:

برای شما
  • چرا طراحی وب؟
  • طراح رابط و تجربه کاربر کیست؟
  • طراح وب کیست؟
  • توسعه‌گر سمت سرور کیست؟
  • توسعه‌گر سمت کاربر کیست؟
  • توسعه‌گر فول استک کیست؟
  • طراحی یک وب‌سایت با مهارت‌های HTML و CSS

تمام علاقه‌مندان به طراحی و ورود به دنیای صنعت نرم‌افزار در دنیای وب می‌تونن در این وبینار شرکت کنن. البته باید با ویندوز و ابزار ورد آفیس آشنا باشین.

https://eseminar.tv/wb31613

وبینار طراحی سایت برای صفر کیلومترها
وبینار طراحی سایت برای صفر کیلومترها
قراره به شما کمک کنیم تا با مهارت‌های HTML و CSS یک سایت ساده راه‌اندازی کنی تا ذهنیتی از این دنیا برایت شکل بگیره

نویسنده مطلب: نویسنده

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.