معروف ترین چهره های مهندسی صنایع

https://www.sanayeclub.com/topic/5-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9/

صنایع کلاب
صنایع کلاب
صنایع کلاب مرجع: پروژه،پروژه پایانی،پایان نامه،کنکور،کارشناسی،ارشد،کتاب جزوه رایگان،آموزش نرم افزار،فیلم آموزشی ،کارآموزی،پاورپوینت،مقاله،خوابگاه،استخدامی

معروف ترین چهره های مهندسی صنایع :

در این بخش قصد داریم به معرفی چهره های معروفی که در حوزه مهندسی صنایع تحصیل کرده اند رو به شما عزیزان معرفی کنیم:

♦️عادل فردوسی پور

  • مجری برنامه نود

دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. او دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال، از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت. سرانجام، در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. او در حال حاضر دانشجوی دکتریِ مدیریت رسانه در دانشگاه تهران است.

محسن یگانه

  • خواننده

محسن یگانه دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب تحصیل می‌کرد اما پس از گذراندن شش ترم به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد.

مازیار فلاحی

  • خواننده

وی به‌طور حرفه‌ای نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و هم‌زمان در مرکز آموزش‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند.مازیار فلاحی در سال ۱۳۹۲ در صدر فهرست ثروتمندترین خواننده‌های ایرانی قرار گرفت.

علی پهلوان

  • خواننده
  • موسس گروه موسیقی آریان

وی چندین کلیپ کنسرت آریان را منجمله کلیپ آریان وان که دربارهٔ پایین بودن کیفیت برنامه‌های شبکه فارسی وان بود ساخت که در تمامی مطبوعات و رسانه‌ها منعکس شد. علی پهلوان فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی صنایع با گرایش برنامه‌ریزی و نحلیل سیستمها می‌باشد.وی اکنون ساکن سیدنی استرالیا می‌باشد.

تیم کوک

  • مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت اپل

کوک دارای مدرک ام‌بی‌ای از دانشگاه دوک و مهندسی صنایع از دانشگاه آوبرن است. در آوریل ۲۰۱۲ مجله تایم، تیم کوک را به عنوان یکی از ۱۰۰ انسان تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.از تیم کوک به عنوان نابغه پشت استیو جابز یاد می‌شود.

برای شما

محمدحسین سلیمی نمین

  • بنیان‌گذار نوآوری نظام‌یافته(TRIZ) در ایران

پدر دانش حل مسئله، بنیان‌گذار نوآوری نظام‌یافته(TRIZ) در ایران است. توانست در مقطع دکترا در رشته مهندسی صنایع در سال ۱۳۶۱ از دانشگاه برادفورد انگلستان اخذ کرد. دکتر سلیمی در تمامی سال‌های کاری زندگیش بازتعریف علمی رابطه دانشگاه و صنعت را وجهه همت خود قرار داد و برای حل معضلات صنعتی کشور، توجه اهل علم را به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها جلب نمود. او در سال ۱۳۷۴ موفق به اخذ استاد نمونه دانشگاههای سراسر کشور شد.

حسن تهرانی مقدم

  • پدر صنعت موشک ایران

حسن تهرانی مقدم در ۶ آبان ماه ۱۳۳۸در محله سرچشمه تهران متولد شد. او پس از طی تحصیلات مقدماتی، موفق به اخذ مدرک کاردانی و کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد.وی از فرماندهان سپاه در جنگ عراق و ایران و فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران بود. از وی به عنوان یکی از پایه‌گذاران برنامه موشکی سپاه یاد می‌شود.

علیرضا آزمندیان

  • بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران

بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران، فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک و فوق لیسانس و دکترا و فوق دکترا در رشته مهندسی صنایع و سیستم‌ها از دانشگاه کالیفرنیا USC پس از ۱۲ سال تحقیق و تدریس در دانشگاه‌های آمریکا در سال ۱۳۷۶ به ایران مراجعت کرد و به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر پرداخت

محمود کریمی

  • مجری برنامه های علمی تلوزیون

محمود کریمی پژوهشگر و مدرس متدولوژی‌های نوآوری نظام‌یافته و تکنیک‌های خلاقیت برای کشف و حل مساله و دست‌یابی به نوآوری، رییس هیات‌مدیره مؤسسه پیرانو بین‌الملل، نایب‌رییس پیشین موسسه مطالعات نوآوری و فناوری ایران، نماینده انجمن TRIZ اروپا و TRIZ Center در ایران است. محمود کریمی برای ترویج آن چه یادگرفته، علاوه بر آموزش آن‌ها در سازمان‌های مختلف ایرانی و خارجی، مقاله‌های مختلفی را در نشریات و کارگاه‌های مختلفی را در کنفرانس‌ها و رویدادهای علمی ارایه کرده است. او دانش آموخته مهندسی صنایع و مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت است.

لاله صدیق

  • قهرمان اتومبیل رانی ایران و خاورمیانه

وی هم‌اکنون ساکن تهران و دانشجوی دکتری مهندسی صنایع است. لاله سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در سابقه علمی خود دارد..

نویسنده مطلب: sanayeclub.com

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.