خوشبو کننده خودرو مرویل مدل بلونایت

2.000.000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

توضیحات

خوشبوکننده مرویل که پایه اصلی پرفیوم آن آرجویل میباشد یکی از برندهای معروف ف و محبوب در ایران است. خوشبوکننده برند مرویل مدل‌های متنوعی دارد که از آنها می‌توان به رایحه انبه وجنگل اشاره کرد
خوشبو کننده خودرو، وسیله‌ای است که باعث می‌شود فضای داخل خودرو خوشبو و خوش‌عطر شود. این محصول دقیقا مانند محصولات خوشبوکننده فضای داخل خانه عمل می‌کند و دقیقا به همان منظور تولید می‌شود و تنها فرق آن این است که به جای خانه، در وسیله نقلیه‌تان استفاده می‌شود. با استفاده از خوشبوکننده مناسب خودرو می‌توان از شر بوی بد درون خودرو خلاص شد. خوشبوکننده‌ها باعث می‌شوند که هر خودرو، حتی ارزان‌ترین آن، شیک و دوست‌داشتنی به‌ نظر آید. رایحه بلونایت یکی از خاص ترین رایحه های خشبو کننده کالور میباشد . این خوشبو کننده از طریق کنف که داخل ان قرار می گیرد در هوا پخش می شود. پخش بوی این رایحه همیشگی می باشد و تا زمان اتمام مایع داخل ظرف طول می کشد. باتوجه به وجود الکل چرب در این خشبو کننده لذا به ضدعفونی شدن هوا نیز کمک شایانی میکند .

ابعاد 4x3x3 سانتی‌متر
وزن 20 گرم
رایحه Fresh Air
نوع خوشبوکننده آویزی
سایر توضیحات خشبو کننده خودرو مرویل مدل بلونایت دارای دو نوع سر مجزا بوده که یکی بصورت پخش مداوم میباشد که میتوان آن را بصورت آویزی استفاده کرد و دیگری بصورت اسپری میباشد که میتوان آن را به صورت موردی استفاده کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خوشبو کننده خودرو مرویل مدل بلونایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *