فریم و فیلتر جارو رباتیک مدل BHR4248TY مناسب برای جارو رباتیک شیائومی Mop Essential

399.000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

شناسه محصول: 8254970 دسته:

توضیحات

فیلتر جاروبرقی رباتیک شیائومی از اجزای مهم این ربات خانگی است. اگر شما هم مدتی است دارای جاروبرقی رباتیک هستید، احتمالا به تعویض فیلتر این جاروبرقی دوست داشتنی نیاز پیدا کرده اید.
حضور این فیلتر از آلودگی مجدد هوا جلوگیری می کند. فیلتر از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده و 3 الی 6 ماه کار می کند.
طراحی منحصر به فرد این فیلتر جابجایی و تمیز کردن محفظه را آسان کرده است. (لازم به ذکر است که فیلتر قابل شستشو نیست.)
نگران فراموش کردن تعویض فیلتر نباشید، سیستم هوشمند جارو، زمان تعویض را به شما یادآوری می کند.
جاروبرقی رباتیک شیائومی دستگاهی هوشمند و کاربردی است اما یکی از مهم ترین بخش های هر جاروبرقی فیلترها برس ها و لوازم جانبی آنها هستند که پس از مدتی برای حفظ تمیزی و بالا بردن کارایی جارو برقی رباتیک باید تعویض شوند

یکی از این لوازم جانبی قابل تعویض فیلتر جاروبرقی رباتیک شیائومی است تعویض این فیلتر ها عملکرد جاروبرقی شما را تا حد چشمگیری بالا می برد و در عین حال با کاهش نفوذگرد و غبار و سایر آلرژن ها به شما اجازه می دهد تا در هوایی سالم نفس بکشید .
این فیلتر مانع از ایجاد آلودگی ثانویه می شود و شما هر گز نباید نصب جعبه گرد و غبار و فیلتر را فراموش کنید. این فیلتر طراحی جمع و جوری دارد البته توجه داشته باشید که هرگز نباید این فیلتر را بشویید و لازم هست آن را تعویض نمایید تا در کیفیت عملکرد آن لطمه ای ایجاد نشود.

این فیلتر به راحتی روی محل مورد نظر نصب شده و مانع از خروج گرد و غبار می شود. بهترین کیفیت کارکرد این فیلتر 3 تا 6 ماه هست که پس از این دوره لازم است تا آن را تعویص نمایید.
فیلتر های جارو برقی یکی از قطعات مناسب برای جدا سازی زباله ها می باشد. این قطعه کار های دیگری همچون محافظت از خود ربات، جلوگیری از خارج شدن گرد و غبار و … را انجام می دهد. این فیلتر ها دارای عمر مفید 6 ماهه می باشند و در گذر زمان دیگر مانند قبل نمی توانند کار برد داشته باشند.
کد استاندارد جهانی این کالا BHR4248TY می باشد و مخصوص Mi Robot Vacuum Mop Essential می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فریم و فیلتر جارو رباتیک مدل BHR4248TY مناسب برای جارو رباتیک شیائومی Mop Essential”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *