چالش برنامه نویسی php : روز اول

من بیشتر به یادگیری متنی علاقه دارم تا ویدیویی برای همین از دوره های آموزشی سکان آکادمی استفاده میکنم برای آموزشم چون سبک تدریسشون رو می پسندم.

روز اول : 19 فروردین ماه 1400

واقعیت شاید خیلی براشون خنده دار باشه که با چه چیزی شروع کردم ولی بالاخره شروع کردم به یادگرفتن هرچند کم اما میخوام مستمر کنم این عادت رو برای همین سعی کردم روز اول زیاد به خودم سخت نگیرم و اجازه بدم روال کار در حد یک ساعت هم که شده آروم پیش بره

در این روز عناوینی که یاد گرفتم از این قرار بود .

  • نصب wamp روی ویندوز
  • نصب visual studio code
  • راه اندازی اولین برنامه
  • یادگرفتن اپراتورها و عملگرها
  • آشنایی با دستورات شرطی if elseif else در زبان PHP
  • نوشتن اولین چند سطر خط کد و بررسی صحت شرایط دستورات شرطی
برای شما

روز اول کم کار آرام و آهسته بود ولی خب تعهد کرده بودم هرطور شده تنبلی نکنم و انجامش بدم و این طور هم شد . راستش بعد از پست اول چندتا از نظر دوستان برام جالب بود که میتونم روی نظرات بقیه دوستان هم حساب باز کنم که با قدرت پیش برم . همیشه کمک کردن جنبه مالی نداره بعضی وقت ها انگیزه دادن با نظرات کمک میکنه آدم بهتر جلو بره.

خدا رو شکر میکنم اولین قدم برداشته شد . امیدوارم روز 30 ام بگم خب این هم از روز آخر و هر چیزی رو که لازم بود یاد بگیرم رو یاد گرفتم.الان نوبت پروژه است.

نویسنده مطلب: محسن غفاری

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.