ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید با کاتلین

با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگر قصد ورود به بازارکار بزرگ اندروید را دارید و در شروع کار هستید حتما با چالش جاوا یا کاتلین روبرو شده اید و بر سر دوراهی جاوا یا کاتلین قرار گرفته اید . اجازه بدهید همین اول کار یک شبهه را برطرف کنیم که در شروع کار با آن مواجه خواهید بود .قطعا توصیه خیلی از افراد به شما این خواهد بود که ابتدا باید جاوا را یاد بگیرد و سپس به سراغ کاتلین بروید .درسته که کاتلین انتخاب درستی برای کوچ از جاوا به حساب می آید اما برای شروع می توانید بدون هیچ زمینه ای و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت شروع به کار کنید.

برای شما

خب کمی هم از تاریخچه کاتلین بخوانیم در سال ۲۰۱۷ گوگل رسماً این زبان را به‌عنوان زبان دوم برنامه‌نویسی برای اندروید معرفی کرد. در حقیقت از این تاریخ به بعد بود که Kotlin توجه بیشتری از برنامه نویسان را به خود جلب کرد. زیرا کاتلین زبانی ذاتاً کامپایل شده است و سریع‌تر از زبان‌های دیگر عمل می‌کند و درنتیجه اپلیکیشن هایی بهتر و قوی‌تری می‌توان با آن تولید کرد. از همه مهم‌تر اینکه این زبان با زبان‌های پراستفاده دیگر اندروید مانند جاوا کاملاً سازگار است. تعداد برنامه‌هایی که با کاتلین نوشته‌شده‌اند می‌توان به pinterest, coursere, Trello, Evernote و غیره اشاره کرد.

تیم دانشجویار بر همین اساس تصمیم به انتشار دوره ای تحت عنوان دوره جامع آموزش کاتلین نموده است. که این دوره برای همه افراد مبتدی که به تازگی قصد ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید را دارند مناسب است و حتی افراد حرفه ای که علاقمند به چالش های جدید هستند و دوست دارند به محیط جدیدی ورود کنند .

برای مشاهده سرفصل های دوره و آشنایی بیشتر با آن اینجا کلیک کنید.

نویسنده مطلب: دانشجویار

منبع مطلب

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.