معرفی سایتی که ارزان ترین قیمت ویباکس را به کاربران می دهد!


انواع بازی آنلاین نظیر؛ هی دی، بوم بیچ، کلش آف کلنز، براول استارز، یوسی پابجی، فری فایر، وار روبات، فورتنایت و سایر موارد دیگر جهت بروزرسانی، خرید سلاح و تجهیزات مختلف نیاز به پرداخت درون برنامه ای یا همان سکه دارند.

در بازی مهیج رایانه ای آنلاین فورتنایت که طرفداران بسیار زیادی از سراسر جهان دارد، جهت بهره مندی از امکانات مختلف آن نیاز است تا کاربر ویباکس کسب کند، در همین راستا در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که کدام سایت ارزان ترین قیمت ویباکس را به کاربران می دهد، تا پایان با ما همراه باشید.

ویباکس (V-Bucks) در بازی فورتنایت به چه معناست؟

ارز بازی فورتنایت که با استفاده از آن می توان سلاح ها و تجهیزات متنوعی را برای اسکین ها و شخصیت های بازی خریداری کرد، ویباکس نام دارد. در واقع به منظور شخصی سازی، خرید اسکین های جدید، خرید ایموت ها، گلایدرها و خرید آیتم های درون برنامه ای نیاز به دریافت ویباکس می باشد.

این ارز دیجیتالی را می توان به دو طریق کسب کرد:

1- کسب ویباکس رایگان از طریق بازی:

■جهت کسب ویباکس رایگان می توان اقدامات زیر در بازی انجام داد:

●بدون نیاز به بازی کردن، به دفعات زیاد به بازی فورتنایت لاگین شوید، تعداد ویباکس حاصل از این روش تعداد کمی خواهد بود اما این شیوه، روشی ساده و کاربردی و بدون دردسر است.

●ماموریت های مود نجات دنیا را جهت دریافت ویباکس انجام دهید، زیرا این ماموریت ها سبب افزایش ویباکس بازی خواهد شد.

●جهت کسب ویباکس بیشتر به خرید Battle pass اقدام کنید، اگرچه جهت خرید Battle pass نیز باید ویباکس خرج کرد اما پس از خرید Battle pass طی مراحلی که در اختیار کاربر قرار داده می شود، خیلی سریع می توان ویباکس بیشتری دریافت نمود.

2- کسب ویباکس از طریق پرداخت هزینه :

با پرداخت هزینه از طریق سایت های معتبر فروش ارزهای بازی می توان به هر تعداد که نیاز هست، ویباکس دریافت کرد، کافی است هزینه تعداد ویباکس را از طریق کارت های عضو شتاب پرداخت کنید.

قیمت ویباکس چقدر است و چطور می توان آن را تهیه نمود؟

در سایت های متعددی که اقدام به فروش ویباکس فورتنایت می کنند، مدیران سایت ها قیمت گذاری این ارز را با توجه به تعداد مشتریان فروشگاه، سهم فروشگاه از بازار و با توجه به صلاحدید خود تعیین می کنند.

جهت دریافت قیمت منصفانه و معقول ویباکس باید قیمت سایت های معتبر ارائه دهنده ارزهای دیجیتالی را مورد بررسی قرار داد.

آشنایی با بهترین سایت ارائه دهنده ارزان ترین قیمت ویباکس

به طور کلی سایت های متعددی در سراسر جهان خدمات فروش ارزهای دیجیتالی نظیر ویباکس را انجام می دهند که از بین سایت های ایرانی ارائه دهنده ویباکس می توان به سایت های چون؛ پلی مگ، فورتنایت فا، کافه گیم، گیفت کارت، آسان جم و… اشاره نمود.

با توجه به بررسی های انجام شده در مورد قیمت خرید ویباکس، سایت معتبر آسان جم در میان سایت های ایرانی پایین ترین قیمت ویباکس را جهت خرید این ارز دیجیتالی برای کاربران در نظر گرفته است.

به دلیل خریدهای عمده توسط مدیران سایت آسان جم، در این سایت شاهد کاهش هزینه تمام شده حتی کمتر از قیمت جهانی ارزهای بازی هستیم، به طوری که خریدهای درون برنامه ای بازی ها با قیمت های بسیار کمتر از کشورهای تحریم شده صورت می پذیرد.

بازی فورتنایت از سوی آمریکا در کشورهای ایران، کوبا، سودان و کره شمالی تحریم است، از این رو کاربران جهت دریافت این بازی باید آی پی خود را تغییر دهند.

سایت معتبر و پرفروش آسان جم با توجه به اعتماد مشتریان وفادار خود از بهترین وبسایت های فروش جم، سکه بازی و ویباکس می باشد که به طور کاملا محرمانه اطلاعات مشتریان را محفوظ نگه می دارد.

تمام کالاها و خدمات فروشگاه آسان جم، دارای مجوزهای لازم هستند، از این رو با اطمینان کامل می توانید از این وبسایت که تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است، تعداد ویباکس مورد نیاز خود را خرید کنید.

با ارزهای قانونی سایت های معتبر فروش ویباکس به راحتی می توان محصولات بازی فورتنایت را خریداری کرد و بدون هیچ مشکلی از این بازی آنلاین لذت برد.

نحوه خرید ویباکس V-Bucks به چه صورت است؟

خرید ویباکس از سایت های فروش ارز بازی را می توان به دو صورت فوری و عادی انجام داد، در حالت خرید فوری پس از پرداخت هزینه تعداد ویباکس لازم از طریق کارت های بانکی عضو شتاب به صورت کاملا قانونی، طی مدت زمان کمتری نسبت به خرید عادی، ویباکس به اکانت بازی فورتنایت فرد تزریق خواهد شد و می تواند از آن استفاده کند.

اطلاعات لازم جهت خرید ویباکس

به منظور خرید اینترنتی ویباکس از سایت های معتبر فروش ارز بازی ها، لازم است که اطلاعات زیر وارد سایت گردد:

●نوع شارژ (فوری یا عادی)

●نام و نام خانوادگی کاربر

●شماره تماس کاربر

●نام پروفایل کاربر در بازی فورتنایت

●یوزر اکانت کاربر

●رمز اکانت متصل به بازی فورتنایت

آشنایی با اقداماتی که باید قبل تهیه ارز بازی فورتنایت به آن توجه نمود

جهت خرید ویباکس از سایت های معتبر فروش ویباکس تنها کافی است که خریدار با مراجعه به سایت اپیک گیمز، اتصال بازی خود به اپیک گیمز را بررسی کند و حالت ورود دو مرحله ای را خاموش کند تا فروشندگان ویباکس جهت ورود نیاز به کد نداشته باشند.

قابلیت خرید ویباکس

ویباکس بازی فورتنایت را می توان به مقدار دلخواه برای تمامی پلتفرم ها؛ پلی استیشن، کامپیوتر، ایکس باکس، موبایل و … خریداری کرد و از آن جهت انجام خرید درون برنامه استفاده کرد.

قبل از اقدام به خرید از سایت های فروش ویباکس از معتبر بودن سایت از طریق بررسی خود سایت و همچنین جستجو در اینترنت در رابطه با سایت های فروش ارز بازی، اطمینان حاصل کنید.

هرگز بدون تحقیق اطلاعات شخصی خود را در اختیار هر سایتی قرار ندهید زیرا امکان سوء استفاده از آنها وجود دارد.

با مزیت های ویباکس در بازی فورتنایت بیشتر آشنا شوید!

استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت دارای مزیت های بسیاری است که عبارتند از:

●امکان خرید لباس های جنگی برای اسکین ها

●خرید انواع سلاح، مهمات و تجهیزات مختلف و به روز رسانی آنها

●امکان شرکت در مسابقات جهانی فورتنایت

● افزایش شانس برنده شدن بازیکن به واسطه بهره مندی از تجهیزات بیشتر

به فکر سرمایه‌گذاری هستی؟

با هر سطحی از دانش در سریع‌ترین زمان با آموزش گام به گام، سرمایه گذاری را تجربه کن. همین الان میتونی با لینک زیر ثبت نام کنی و ۱۰ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی داشته باشی

ثبت نام و دریافت جایزه
ممکن است شما بپسندید
نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.